הדרך העסקית רצופה באתגרים ואפילו מכשולים.
ב"אקדמיה לניהול ושיווק של הלגה" העלינו לאחרונה סוגיה שכל בעלת מכון קוסמטי נתקלה בה בשלב כלשהו.
העסק פעיל, יש עבודה, ועל פניו הכול נראה טוב ויפה, אבל בחינה של התחום מראה כי הפוטנציאל עוד עצום וניתן להגדיל את המחזור עוד ועוד. אם נדמה לבעלת העסק שהיא משקיעה 100% ועדיין העסק לא מתרומם – היא חייבת לתת עוד 10% ולעתים אף יותר.
אבל איך בדיוק עושים את זה?
העיקרון הוא לבצע פעולה מאוד מאסיבית עם המון עוצמה, ידע ומשאבים. להגיע בבת אחת למאות ואפילו אלפי לקוחות פוטנציאליות ולהציע להן את טיפולי המכון. ניתן ליצור מאגר מידע של לקוחות אפשריות, להושיב מקדמת טלפונית שתעבור על הרשימות, תתקשר ותציע שירות.
נכון, בשביל זה צריך קצת יותר מ-100% השקעה אבל האחוז הנוסף הוא זה שעושה את כל ההבדל.
כל בעלת מכון קוסמטי יכולה לעשות את זה – והמכירות יגדלו! בהקשר זה אפשר גם לשאול – האם בעלת המכון לא יכולה להגיע לאותה תוצאה על ידי עבודת קידום שיטתית יומיומית? ובכן, כמובן שזה אפשרי – ואפילו חיוני. במספר שעות שבועיות נמוך אפשר ליצור קשר עם מספיק מתעניינות כדי להגדיל את העבודה במכון. היתרון בדרך זו הוא שאין צורך בשום משאבים מיוחדים, מאידך זה דורש התמדה רבה ללא שום התחשבות בסירובים ודחיות.
אם דרושה לך עצה טובה כיצד להתחיל – את מוזמנת לפנות אלינו לייעוץ ראשוני.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים