התפתחות הקמפינג בחו"ל
לשם ההבנה כיצד התחילו לגדוש את העולם מטיילים רבים, כיצד התפתחו בתי המלון, האכסניות, הקרוונים אתרי נופש וקמפינג, אשגר אותנו רק לרגע קט במעבורת הזמן. לעבר נבכי הזמן של המהפכה התעשייתית.
אז, היו מרבית האנשים באירופה אנשי כפר ועסקו בחקלאות, דייג עבודות כפיים שונות ועוד.
המהפכה שנתה את פני השטח והתחילה להיווצר בעיית דיור- שכן כמות עצומה של אנשים שעטה אל עבר מרכזי הערים,לעבר המקומות בהם "הכל קורה" וניתן להרוויח כסף. הכפרים נחשבו לחסרי עניין ותוכן, כמו "דבר לא קורה בהם".
או אז החלו ציירים, אמנים, סופרים ואנשי רוח להמשך אל הכפר- השקט, הקסם והטבע. המרחבים והפשטות לא השאירו רק את החולמים בסירה ומרכז התיירות החל להתפתח.
אנגלייה הייתה בין הראשונות לפתח בה את ענף התיירות. אם בשנת 1800 השתכנה מרבית האוכלוסייה בכפר, רק מאה שנים לאחר מכן נותר בה כחמישית האוכלוסייה. המהפכה השיבה את הקסם לכפר. בשל הניגוד הטהור אשר הציגו חיי המחייה בחיק הטבע.
שנות השישים הביאו עמם תיירים רבים אל הכפרים והענף החל להתפתח. בשנות השבעים והשמונים כבר יזמה הממשלה ופעלה למען התיירות- פארקים ואתרי טבע הפכו לחלק מהנוף. מרבית הפעילות אשר התרחשה במשק, הופנתה כעת לחדרי אירוח.
גרמניה סבסדה ועודדה פיתוחי תיירות בכפרים, שוויץ ואוסטריה אשר משכו מטיילים בשל נופיים הקסום הנושק להרים, ופיתחו את אתרי הסקי והולנד ניצלה את המרחבים הירוקים שלה לטובת פיתוחם של אתרי קמפינג. החקלאים אשר נגזלה מהם מרבית הפרנסה עקב הקמתן של תעשיות המזון והביגוד, הפנו את מפעלם עבור דאגה לאזורי התיירות, דאגה והפעלתן של האטרקציות השונות והשמתם של מתקני שירות , ביניהם, ציוד מחנאות להנאת הנופשים
הענף המפותח סיפק תעסוקה לרבים- ביניהם מפעילי האטרקציות בפארקים, טבחים ,בשלנים, מרכיבי סוסים ועוד עסקים שונים המספקים ציוד קמפינג ברמה כזאת או אחרת.
מהסקירה הקצרה הזו ניתן לראות כי מצאו התעשייה , העיר וחיי הכפר את הדרך לתמוך זו בזו- כאשר כל אחת גורמת למיסודה ולמשיכת החבל המתחזק של זולתה.
קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש מהווה צעד ראשון בפרסום ממוקד מטרה. קידום אתרים בגוגל מאפשר לנו להגיע אל קהל צרכנים ממוקד. על ידי קידום אתרים אורגני אנו חושפים את אתר האינטרנט המקודם לצרכנים רבים.