זה היה פשוט מוזר לראות את זה מהצד.
יצאנו כל החבורה – יוסי, רועי ויונתן, מיכל, הילה ואני לפני שנתיים לקמפינג באזור הכנרת. ביום המיוחד שהיה מיועד לצליחה.
אז התחלקנו לשתי קבוצות- שני אוהלים . בדקנו מראש מה תהיה העלות של ציוד קמפינג לאחר שנוכחנו כי האתר הספיציפי בו אנו עתידים להתמקם אינו מציע ציוד מחנאות הכולל אוהל . רק ברזים ומקלחות. לכן פנינו אל חנות "למטייל" לרכוש שני אוהלים. שקי שינה כבר היו לנו, אך היינו צריכים לקנות גזיה לבישול ,פנסים ללילה וכריות חימום כאלו קטנות בגלל שמיכל התעקשה שלאח שלה בצבא יש כאלו ושזה מאוד יעזור.בכלל לא היינו צריכים אותם בסוף.
ברגע שהגענו לאתר ,הבנים התחילו להתנהג כמו חיות ולעשות "תחרויות אגו"- מי מדליק אש ראשון, מי נכנס למים ראשון באמצע הלילה, מי מצליח לדוג את הדג הכי גדול.
ביום הראשון שישנו שם זה עוד היה משעשע, שבנו אני וחברותיי ופשוט הבטנו איך הם מתחרים זה בזה. אך בבוקר צליחת הכנרת הגיעו מים עד נפש, כשנראה היה באופק כי יונתן מנסה להטביע את יוסי כדי לנצח אותו במשחה.
רועי שניסה לעקוף נחתך באמצע הדרך מסלע ונשלחה לעברו הצלה.
התחושה של שלושתנו- הייתה עצבנות קשה שכן אנחנו עשינו קמפינג נפלא- בישלנו, ניקינו אחרינו,אספנו את הזרדים לשימור המדורה, הכנו את הקפה בבוקר .אפילו היינו אלו שבסוף פירקו את האוהל, משום שלא הייתה תחרות ב"לפרק" משהו רק ב"לבנות".
החלטנו שאת הקמפינג הבא שלנו נעשה רק אנחנו ללא מלחמות אגו ותחרויות. ובאמת בפעם הבאה שיצאנו לקמפינג , התפצלנו – הבנות פנו לקניית המזון לטיול והבנים נשארו בבית ושיחקו בפלייסטיישן. ושקט שרר במחוזותינו. כולנו היינו מרוצים.
קידום אתרים מקצועי במנועי החיפוש מהווה צעד ראשון בפרסום ממוקד מטרה. קידום אתרים בגוגל מאפשר לנו להגיע אל קהל צרכנים ממוקד. על ידי קידום אתרים אורגני אנו חושפים את אתר האינטרנט המקודם לצרכנים רבים.