קופירייטינג
אין ספק שהכל זורם, הכל משתנה ללא הרף, מתנגן אחרת בכל רגע ורגע. מעבר לזה, אנו תמיד חיים במחיצת האחר ונתקלים באחרות שלו. אף על פי כן, איננו ממש מודעים לכך כשאנו מעבירים מסרים, אלא מתנהלים באדישות, ועל פי דחפים. ואכן, לא תמיד צריכים להיות כה מודעים. אבל כשאנו מעוניינים לפרסם דבר מה, כל מילה מיותרת היא בזבוז. מסר צולע עלול לגרום לנזק חמור, והנה, מה היה קורה אם היו טועים באות אחת ומכנים את מסטיק בזוקה בשם 'מזוקה?' מה הייתם חושבים על המסטיק? נותיר את השאלה פתוחה.
תשובות לשאלות כאלה מספקים לכם בשירותי קופירייטינג. קופירייטינג היא צורת כתיבה ייחודית מאד, בה מיוחסת חשיבות אדירה לכל אות, לכל פן ולכל היבט אפשרי של המסר וקבלתו. כאשר עובדים עם משרד פרסום המציע שירותי קופירייטינג מעולים, מגלים שמעבר לכל מילה עומד עולם שלם של משמעויות. קופירייטינג אינו רק מחשבה מחוץ לקופסה המשמימה של השגרתי: קופירייטינג מפרק את הקופסה ומתבונן היטב בחלקיה כדי ללמוד לנצל אותם על מימוש מלוא הפוטנציאל.
אכן, הפתגם המתאים ביותר לאפיון של קופירייטינג הוא 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. קופירייטינג הוא אותה מחשבה הבוחרת כמה מלים כאילו היא מהלכת על ביצים, על מנת לנסח סלוגן מוחץ קצר וקולע או מוטו פרסומי בן כמה שורות שיורה את המסר למטרה ומניע לפעולה. קופירייטינג אינו רק יעילות ונהירות, אלא מכוון להותיר את הקהל פעור פה ומוקסם, לזרוק לאוויר משהו משונה וחסר פשר, שאלה שאי אפשר שלא להרהר בה, כזו שמגרה את התאים האפורים.
קופירייטינג מתחיל במחשבה יצירתית משוחררת מעכבות בה עולה השאלה 'כיצד נקדם את זה?'. משרדי הפרסום המציעים קופירייטינג מודעים לחלקי השאלה הזו: מהם המלים המתאימות ביותר לייצוג הדבר שמפרסמים? אילו אמצעים מתאימים לפרסומו? שלטים? רדיו וטלוויזיה? אינטרנט? מדיה חברתית? איך נעורר את הקהל הרחב? מה יניע אותם לקנות דווקא את המותג שלכם ולהפוך אותו מקובל יותר? קמפיין פרסומי אינו שווה כלום ללא הקופירייטינג, הקביעה החסכנית במלים של קונספט פרסומי מתאים, אשר ימקסם את החדירה לתודעת הקהל. מסר כזה, המופק בקופירייטינג, מותאם היטב לקהל היעד כיוון והוא נכתב לפנות לצרכיו הייחודיים. קופירייטינג נכון יוצא לחקור בשטח, להכיר את האנשים אליהם מכוון הפרסום. צריך לדעת כיצד אנשים מדברים, על מה הם אוהבים לחשוב ומה החלומות שלהם.
אכן, קופירייטינג חכם הוא האמנות והמדע של הנגיעה במאוויים הגלויים והסמויים של קהל היעד. כאשר בעל עסק או מותג מחליט לשכור שירותי קופירייטינג הוא יכול להירגע. אנשי קופירייטינג יחשבו ביצירתיות מה יעזור לבנות קשר מיוחד במינו בין המוצר או השירות שלכם לבין קהל היעד המתאים ביותר. ומעל לכל, קופירייטינג טוב ומחוכם יוציא את הקהל מאדישותו. והרי בשירותי קופירייטינג מכירים היטב את האדישות של חברת השפע הפוסט-מודרנית- יודעים שהגיע הזמן להתעורר!
כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - השירות האיכותי והמקצועי במחירים הנמוכים ביותר
ליצירת קשר - contwriter@gmail.com