אקסיומה
אין אקסיומה שהיא ניתנת לפיתרון כמו שהיא ניתנת לפיתרון, הבעיה היא בתרגילים הפנימיים...כך קבעו גדולי מדעני המתמטיקה שהם המלכה של הפיזיקה...השאלה היא: "האם התורה שירדה מסיני היא אקסיומה"?...
המתמטיקה היא בשוויון צורה עם ש"ס ופוסקים...מדוע?...חוק ראשון במתמטיקה הוא: "כל תוצאה של בעיה חייבת להיות לטובת המתמטיקה"...דהיינו, כאשר הגוף (הפיזיקה) עומד לפתור בעיה (מחשבה) חייבת להיות התוצאה לטובת הגוף, וכך הגוף יכול להמשיך לשרוד ולהתעצם ולהראות לכל באי העולם הזה את עצמותו שנאמר: "אל תעשה את התורה לקרדום לחפר בה"...שנאמר: "כל הנהנה מדברי תורה מתחייב בנפשו".
המדע מודיע: "אין מידע בעולם הזה שיכול לשנות את הידע שקיים בידנו"...שזה נילקח מאמירתו של שלמה המלך: "אין חדש תחת השמש"...ובהצהרה הזאת של המדע ושל שלמה המלך קמו שתי מגמות חדשות: "אסטרופיזיקה וקבלה"...ששניהם מדברים על דברים שלא נמצאים בעולם הזה – "עולם שמעבר".
המדע עולה בחלליות והקבלה עולה בדמיונות ובאים מספרים לנו ספורים מהעולם שמעבר שאין לא אחיזה בעולם הזה שזה נילקח מתוך משה רבנו שנאמר: "ומשה עלה עם גופו השמימה"...ההבדל בן המדע והקבלה למשה, הוא... "משה ירד אל העם".
לא מצאתי ולא ראיתי תורה שכתובה שיש לה התחלה וסוף אלא התורה שירדה מסיני שנכתבה באצבע אלהים...שעליה נאמר: "אקסיומה". שהגדרת האקסיומה היא: "מקורה של המילה אקסיומה (גם: אכסיומה) הוא ביוונית העתיקה(αξιωμα), ופירושה "עיקרון מובן מאליו", שאינו מצריך הוכחה.
ב מתמטיקה ובלוגיקה אקסיומה היא הנחה בסיסית (או "נקודת מוצא") במערכת לוגית מסוימת, אליה מתייחסים כנכונה. אקסיומות אינן מחייבות ניסוח אמת אינטואיטיבית ברורה מאליה, אלא רק סיפוק הנחת יסוד אשר עליה אין מנסים לערער (שכן מדובר בקביעה). השילוב בין מספר אקסיומות נקרא מערכת אקסיומטית. מערכת האקסיומות של תורה מתמטית מהווה בסיס להוכחה של המשפטים הנכללים בתורה זו.
בפיזיקה, אקסיומה או פוסטולט היא הנחה בסיסית אשר נבדקה בניסוי, ולכן מתייחסים אליה כנכונה, כל עוד אותה ההנחה לא הופרכה בניסוי, כלומר לא התבררה כשגויה.
אקסיומות אינן מחייבות ניסוח אמת אינטואיטיבית ברורה מאליה, אלא רק סיפוק הנחת יסוד אשר עליה אין מנסים לערער (שכן מדובר בקביעה). שעל זה נאמר: "סופו של כל משטר דמוקראטי – דיקטטורה".
התורה שנכתבה באצבע אלהים שאותה קיבל משה מתחילה במילה: "בראשית" שהאות הראשונה שלה היא: "בית"...הסוף של התורה מסתיימת במילה: "ישראל" כך שהאות האחרונה של המילה: "לב"...ומכאן אנחנו רואים את הגדרת האקסיומה שראשה סופה וסופה ראשה שהיא: "בראשית ישראל"...ומכאן שתי האותיות במילואם "בית לב"...אנחנו מגיעים להגדרת "פילוסופיה" שהיא "אהבת החכמה"...כך שהחכמה מסומנת באות יו"ד, ומכאן, "בית לב = יו"ד בת לב"...
ניקח משפט אחד מהתרגילים הפנימיים מתוך האקסיומה שהיא "תורת משה" שנאמר: "ויכל אלהים ביום השביעי מכל מלאכתו אשר-עשה"...ולשאלת סוף המשפט: "מה עשה"?...חייבת להיות התשובה בהתחלת המשפט שהיא המילה: "ויכל"...כך שהמילה ויכל היא מראה שתי נקודות שאלהים עשה והם: "וי – כל"...
וי + עשה = יהושע.
כל + עשה = אברהם. שנאמר: "לך לך...שהמשמעות: "כל לך"...כל היא הנקודה המרכזית שממנה יצאו כל ההגיונות שגם היא היגיון...
לשאלה: מדוע ניתן ליהושע להיות משיח ולא לאברהם...התשובה היא: אברהם היה צריך ניסיונות כדי להגיע למעמד שלו...יהושע מהיותו נער ישב בפתח אוהלו של משה, וכשם שעל משה נאמר: "עבד נאמן קראת לו"...כך יהושע היה עבד נאמן...
"בפיזיקה, אקסיומה או פוסטולט היא הנחה בסיסית אשר נבדקה בניסוי, ולכן מתייחסים אליה כנכונה, כל עוד אותה ההנחה לא הופרכה בניסוי, כלומר לא התבררה כשגויה".
מונח בפניכם ספר: "מלחמת הרוח בחומר" אשר מראה את המעבדה שנערך בה הניסוי, והספר מוכיח שכל הניסיונות שנעשו על ידי "הפיזיקה מתמטיקה" הם שגויים, כשם שטען איינשטיין: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"...והספר עומד לרשותכם עם המעבדה ושפני הניסיון, כך שמכולם יצא אחד שמסביר ומראה את ההצלחה שנאמר: "ארבעה נכנסו ל-פ(פשט)ר(רמיזה)ד(דרשה)ס(סוד) ואחד יצא"...שנאמר: "כל מה שברא הקדוש ברוך הוא בעולמו לא בראו אלא לכבודו", דהיינו, "כל הנבראים הם שפני ניסיונות של הקדוש ברוך הוא – וכל הנבראים הם שפני ניסיונות של הפיזיקה מתמטיקה"...
כך שבספרי אני מראה לכם דבר שונה בין הקב"ה לבן הפיזיקה מתמטיקה שנאמר: "כל הנקרא בשמי ולכבודי בראתיו יצרתיו אף עשיתיו"...וזאת מלחמת האמת (הרוחנית) בן יהושע בן נון לבן פיזיקה מתמטיקה, דהיינו, איזה גוף יכול להראות שהוא נמצא במציאותו ולא במציאות של משיהוא אחר, שהמשמעות העמוקה, "מי לא תלותי"?...שנאמר: "מי שאין לו כסף נחשב למת"... שנאמר: "מי שאין לו נקבה אין לו מלכות שמים"...
"כדי להיות מנהיג צריך לדעת לשרת מנהיגים"...דהיינו, לצפות שיום אחד יקום אחד ויתפוס את מקומך ותקיים את המשפט: "מפני שיבה תקום"...
"האור לא בא להחשיך את החושך – האור בא להאיר את החושך"...
אין לאמור: "כשהאירו עיניי חשכו עיניי" כשם שטען אפלטון: "כשילד קטן פוחד מהחושך אפשר להבין – כשבוגר פוחד מהאור זה טרגדיה".
"מה רב טובך אשר צפנת ליראיך"...
"שמע ישראל יהוה אחד ושמו אחד"...
"הפצת האור - הדרך לאמת"
0544-898547
"רק שאתה לא זה אתה יכול לדעת את זה" - המשיח