כמעט כל חברה לבניית אתרי אינטרנט מציעה היום בנוסף לשירות הבנייה של האתר גם שירות של קידום האתר בצורה אורגאנית במנועי החיפוש. שאלת השאלות היא כמה זה עולה לכם והאם אותן חברות באמת יודעות את העבודה.
מאמר זה ייתן לכם להבין איך לבחון את ההצעות שאתם מקבלים מחברות בניית האתרים שלכם בכל הקשור להתאמתם למנועי החיפוש וככה תוכלו להימנע מנזקים עבור המותג ואתר האינטרנט שלכם.
קידום אתרים בגוגל הפכה למילת מפתח במכירת אתרי אינטרנט לעסקים. חשוב להבין שחברות שאינן מתמחות באמת בקידום אתרים ואינן יודעות באמת להתאים את אתרי האינטרנט שהן בונות למנועי החיפוש בצורה אופטימאלית עשויות לגרום לאתר האינטרנט שלכם נזק.
בניית אתרי אינטרנט בהתאמה למנועי החיפוש צריכה להיעשות כבר מהשלב הראשון. על החברה לבדוק את כל מילות המפתח הרלוונטיות עבור בית העסק שלכם ולהחליט יחד איתכם אילו מילים מתארות את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.
לאחר ההחלטה על מילות המפתח הנכונות ביותר והמתאימות ביותר עבור העסק שלכם צריך לתכנן את האתר בהתאם למילות שנבחרו.
הצלחת האתר לא נבחנת אך ורק על פי המיקומים של האתר במנועי החיפוש אלא גם על פי היעדים והמטרות של אתר האינטרנט. הגדרה נכונה של קהל היעד והתאמה של אתר האינטרנט עבורו תסייע לייצר רווחים מאתר האינטרנט ולהגיע למטרה.
ידוע שבכל הקשור למנועי החיפוש התוכן הוא המלך ובכדי "לרצות" את מנועי החיפוש עליכם לייצר תוכן איכותי עבור אתר האינטרנט. על המאמרים להכיל את מילות החיפוש בהתאמה לשלב הראשון.
עליכם להתייחס לכל דף באתר כדף השער עבור הגולש. אי אפשר לדעת מאיפה הגולש ייכנס לאתר האינטרנט שלכם. אם פעם היה ברור מאליו שהגולש יגיע לאתר האינטרנט דרך העמוד הראשי, הרי שמנועי החיפוש שינו את הכללים והיום כל דף הוא יעד לנחיתה של גולשים חדשים.
דרך נוספת לייצר תוכן עבור אתר האינטרנט היא כתיבת בלוג בנושא האתר. על ידי הבלוג תוכלו לעדכן על יציאתם של מוצרים חדשים או שינויים וחידושים בבית העסק. יצירת בלוג מעניין ומתעדכן הוא מקור תנועה מצוין להבאת גולשים לאתר האינטרנט שלכם.
לאחר שאתר האינטרנט יהיה מוכן תוכלו להיכנס לבלוגים ופורומים שעוסקים בתחום העיסוק שלכם ולפרסם בהם את אתר האינטרנט שלכם. כמובן שצעד זה צריך להיעשות בזהירות. ספאמינג (הצפה) אינה נתפסת כדבר טוב בעיניה של Google וגם את הגולשים באותם אתרים ובלוגים אתם כמובן לא רוצים להרגיז. עליכם לראות בהם לקוחות פוטנציאליים.
נסו ליצור שותפי פעולה עם המתחרים שלכם. תוכלו לקשר בין האתרים שלכם, עד כמה שזה נשמע הזוי הדבר מאוד מקובל באינטרנט. תחרות היא דבר בריא ואין לפחד ממנו. יכול להיות שגולשים שהגיעו למתחרים שלכם חיפשו משהו שהמתחרים שלכם אינם מוכרים והם יגיעו אליכם ולהיפך כמובן.
הכי חשוב זה לאורך כל הדרך לנתח את המהלכים שאתם עושים ולראות מה נכון לאתר שלכם ומה לא נכון. ככה תוכלו לנתב את המאמצים שלכם לטובת פעולות שישפיעו לטובה על אתר האינטרנט שלכם.
מאמר זה פורסם על ידי כותב תכנים מקצועי מחברת Click4Web העוסקת בבניית אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ועיצוב גרפי.