מתקן תצוגה הוא בעצם סוג של כרזה שבאה להבליט את המוצר של מישהו על פני מוצרים של אחרים, או הכרזה רשמית וצעקנית: הנה זה המוצר המהפני שאני מוכר.
במתקני תצוגה משתמשים בתערוכות, כנסים, פרזנטציות, גם ברחוב ניתן למצוא מתקני תצוגה או כל מקום אחר שבו יש התאספות של אנשים כשזה מקום מצויין למכירה ושיווק.
מעט מושגים:
מתקני רול אפ : הרול-אפ הינו שלט פרסומי נגלל-נפתח נייד, המאפשר פריסה וקיפול מהירים ונוחים
בדוכן, אירוע, תערוכה או בבית העסק.
מתקנים ממנועים: מתקני תצוגה משוכללים למשיכת תשומת לב.
לכל מוצר אופן הבלטה שונה למסרים בו: תצוגה של מספר פרסומים מתחלפים, פרסומים מוארים, פרסומים נעים
מסתובבים או זזים בדרך אחרת.
באנרים: באנר הינו המוצר הפרסומי הבסיסי והמוכר ביותר - יריעת בד / בד-פלסטי מלאה או בתצורת רשת המהווה שלט פרסום נייד / זמני. השלטים הללו עשויים מחומרים מתקדמים ואיכותיים בלבד. מתקני התצוגה הם האמצעים הייעודיים השונים להצגת באנרים.
מעמד קטלוגים ופליירים: מתקן נוח ואסטרטגי לפיזור פליירים ופרסומות, נוח לשליפת הפלייר עבור עוברים ליד הדוכן.
דלפקים: נותנים את האפשרות להציג את מיטב המוצרים בלייב, צורה פיזית שלכם, אופי פעולה, משקל וכו. המוצרים בהחלט מושכים את עינו של הקהל.
קירות פרסום מודולריים : לשם יצירת חללים פרסומיים ולשם יכולת ניצול משתנה של החלל,
ניתן לחבר מתקני באנרים באמצעות מתאמים מיוחדים ולבנות קירות בגבהים משתנים ובזוויות משתנות.
"קירות" פרסומיים אלה אידיאלים לבניית ביתני תערוכות, להצבת פרסומים ולהפרדת שטחים באמצעות באנרים.
בשורה התחתונה כל חברה שמכבדת עצמה, לא תגיע לתערוכה, פרזנטציה או כנס ללא מתקן תצוגה שכולל את הלוגו של החברה כיתוב מתומצת אודות מוצריה והשגיה. ומאידך, גם בעלי חנויות וקיוסקים מציבים מתקני תצוגה ברחוב המספרים לעוברי האורח אודות מבצעים או מאכליםו סחורה מעניינת.
מרינה בעלת הבלוג http://israblog.nana10.co.il/716482