הרבה כתבות נכתבו על האפשרויות השונות לעשות כסף מהבית:
הרבה אנשים יבטיחו לכם הכנסה פסיבית בקלות, איך להרוייח כסף מהר ועוד ועוד..
אולם ברוב הדרכים שמציעים לנו אנו נדרשים להשקיע סכום התחלתי, זמן יקר, המון מאמץ למכור ורוב האנשים מגיעים לדבר אחד והוא - יאוש!!
ישנה דרך הפשוטה, הישנה והפסיבית ביותר ללא שום השקעה כספית והיא - מכירה ביתית! (או יותר מדויק - הזמנת בעלי עסק לעשות מכירות ביתיות אצלכם)
מהי מכירה ביתית?
ישנם מעצבים, בעלי דוכנים ובעלי מוצר רבים המחפשים מקומות נוספים למכור בהם את יצירותיהם ומוצריהם, המוכנים לשלם אחוז מסוים מהמכירות (עליו תסכמו יחד מראש)
למה כדאי לי לעשות מכירות ביתיות ?
1. כסף - אינכם נדרשים להשקיע שום השקעה כספית.
2. זמן - כל מה שתצטרכו לעשות הוא:
א. לדבר, לספר לחברים ולשכנים.
ב. יכול להיות שבעל העסק יבקש מכם להדביק מודעות בישובכם או באיזורכם על מנת שיבואו יותר לקוחות (וזה גם האינטרס שלכם...)
* בזמן שהיוצר מוכר בביתכם, אתם יכולים לשבת רגל על רגל או לעשות כל דבר שתרצו, ואתם יודעים שעשיתם כסף על כל מכירה של מעצב .
3. אינכם נדרשים למכור שום דבר / לשכנע אף אחד או להתערב באיזשהו אופן במהלך המכירה.
את שלכם עשיתם בהרמת הטלפון ליוצר/מעצב.
אז איפה הכסף הגדול? או: כיצד לעשות כסף מהבית בצורה מקסימלית?
בחרו מספר מעצבים, כך תדעו שהכפלתם פי כמה את רף ההכנסות שלכם.
* דבר נוסף שיש לשים לב אליו הוא שיש בעלי דוכנים ומעצבים המעונינים בסוף מכירה ביתית לתת לבעל הבית מוצר מהמלאי שלו.
לדוגמא: הרבה מעצבים ובעלי דוכנים רוצים לתת מוצר לבעל הבית במקום כסף.
נניח והם סיכמו ביניהם שמגיע לבעל הבית שווי של 10% מהמכירות, אז אם המעצב מכר ב- 2,000 ש"ח ב מכירה הביתית, בעל הבית יוכל לבחור לו מוצר/ים בשווי של עד 200 ש"ח.
אמנם הרבה אנשים מעדיפים לקבל כסף, אולם לא כל העסקים שעושים מכירות ביתיות רוצים לעבוד בשיטה זו.
גם בשיטת תשלום זו יש צד טוב:
לפני שאתם בוחרים את מי להזמין אליכן למכירה ביתית, בדקו מה הייתם רוצים או צריכים לקבל מהם.
לדוגמא: יש לכם אירוע והייתם רוצים נעלים חדשות - עשו מכירת נעלים.
רוצים בגדים חדשים- עשו מכירת בגדים וכו'...
היתה לכם מכירה טובה עם מעצב מסוים וראיתם שאהבו את מוצריו, קבעו אתו מכירה פעם בחודש - חודשיים.
את המכירות הביתיות כדאי לעשות מדי פעם...
אם ושיהיה בהצלחה...
אתר "מפרי ידיה" - נותן במה למעצבים ויוצרים לציבור הדתי ומנגד פונה לציבור הרחב להזמינם ל מכירות ביתיות נוספות, כך ששני הצדדים ירוויחו.