• מנהל כמנהיג
• פיתוח מורה כמנהיג
• מנהיגות נוער
• הורים כמנהיגים
• הישגים-יעד עיקרי
• פיתוח המצוינים
• סיוע ועזרה לחלשים
• "אני מאמין" – מוקד בהצלחה
• "התהליך" חשוב ועקרוני
• התהליך מקור להרחבת יידע
• יידע הוא כוח
• שאילת שאלות = בסיס החכמה
• מהי אקולוגיה חכמה
• חשיבות העידוד
• האופטימיות-כלי מהותי
• מהות ההקשבה
• תרבות של אכפתיות
• תרבות של אסתטיקה
• הצלחה תלויה בסיעור מוחין
• בניית צוות מוקד חשוב
• פיתוח כישורי כל מורה
• פיתוח כישורי כל תלמיד
• איתור נקודת החוזק בכל אחד
• פיתוח בטחון עצמי
• פיתוח דינמי עצמי
• המוסיקה מוסיפה שמחה ואושר
• למידה מתוך חוויות
• למידה מתוך שמחה
• הורים כלקוחות
• התחדשות חשובה
• "אין בית מדרש ללא חידוש"
• יחס,כבוד,אהבה,עידוד
• שיתופיות ושייכות
• הקהילה שותפה לאני מאמין
• לומדים מתוך אהבה
• חובה...להאהיב תורה
• אם "רוצים" משיגים הכל
• חשוב "להאמין" בעצמי
• הקריאה-כלי משמעותי בלמידה
• המסדרון – חשוב
• חיי חברה – בסיס להצלחה
• תפקיד לכל מורה
• תפקיד לכל ילד
• "השונה" חלק מאתנו
• ויכוחים,דיונים,שקלא וטריא-העיקר
• "דילמות"-להעלות ולטפל
• כיצד יוצרים חברה בריאה
• "במה" לכל מורה ולכל ילד
• אם משקיעים = מנצחים
• מהות ההפסקה הפעילה
• "אחריות" מילת מפתח
• הרטוריקה ומשמעותה
• כיצד להופיע במכרז
• כיצד לפתוח בהרצאה
• התמודדות עם קונפליקטים
• "ענישה" כן או לא?
• אינטליגנציה שכלית ורגשית
• כיצד לשכנע
• הטוב והאכותי -מרתקים
• שיווק ופרסום
• שיווק עצמי
• מהו בי"ס טוב?
• מהו מורה טוב?
• "העצמה" – הכי חשוב
• תהליך קבלת החלטות
• כוחו של חיוך
• העידוד מאתגר
• התיוג מסוכן
• התאמת הדרך למטען הרוחני
• יהב חכימא לחכמין
• לכל ילד סגנון למידה
• לעולם אל תהיה מסכן
• לשתות קפה עם ראש המועצה
• מדוע – אנו החכמים ביותר
• מדוע להשחיז משור
• כיצד הופכים ליצירתיים?
• ממה נובעת הצלחתו של מנהיג?
• חשיבות הנתינה
• ניהול זמן
• משמעות הכבוד
• משמעות התודה
• נוער משפיע על נוער
• סוד האושר והעושר
• עצות למורה החדש
• בניית כלי הערכה
• חשיבות הסדנא
• הדיאלוג – חשוב
• "נחישות" כלי משמעותי
• המוטיבציה – הכלי המעולה
• תפוקות בכל תהליך
• חכמת אדם תאיר פניו
• חלומות הופכים למציאות
• חנוך לנער על פי דרכו
• היצירתיות אצל הצעירים
• ייחודיות מתוך אחדות
• יפוצו מעיינותך חוצה
• כוח הרצון וההתמדה
• רק אדם עסוק יש לו זמן
• ואהבת לרעך כמוך
• כמעיין המתגבר ולב טוב
• להעיז ולנסות
• להפוך הנתינה לאורח חיים
• כיף לי לבוא לביה"ס
• מהו בית ספר ניסויי?
• אצלנו יש צמיחה
• דלת המנהל פתוחה
• פיתוח יוזמות
• מורה קורא-תלמיד קורא
• חשוב לפרגן
• הצלחה גוררת הצלחה
• חוויות של הצלחה
• מהי ספריה מרתקת?
• שאיפה למצוינות
• תפקיד לכל מורה
• לומדים מכל אדם
• משוב על כל פעולה
• מכל מלמדי השכלתי
• להאמין בעצמך
• מדי בוקר: אני רוצה להצליח
• מהו אקלים מיטבי
• חשיבות השיחה האישית
• ישיבת מורים – פורייה
• "תלמיד חכם" עד מתי?
• אין קיצורי דרך בחינוך
• ההבדל בין עסקי לחינוכי?
• עשרה ימים הייתי חולה ואף אחד לא הרים טלפון
• כיצד מפתחים יוזמות
• הקשר עם הסביבה
• סוד המוח היהודי
• חינוך לנתינה
• חינוך לערכים
• חשיבות הערכה
• שיטות ודרכים להערכה מיטבית
• אין קיצורי דרך בחינוך
• יפוצו מעיינותיך חוצה
• בי"ס טוב – שיש בו יחס,כבוד,אהבה,עידוד,שייכות,שיתופיות
• לימוד מתוך חוויה
• מנהיג איכותי – מאתגר
• מוסד איכותי – מתחדש כל הזמן
• מוקד ההצלחה – תהליכי שינוי
• בניית צוות וטיפוח ייחודיות
• שיחה אישית עם כל אחד
• חשיבות השיווק העצמי והמוסדי
• חיי חברה מאריכים חיי חברה
• "אחריות" – מילת מפתח בהצלחה
• שומרים על קשר הסביבה
• שילוב ארגון ופדגוגיה
• חשיבות פיתוח יוזמות ויזמים
• יצירת קשרים – חשוב
• סיעור מוחין
• להלהיב כל הסביבה
• לקחת סיכונים מחושבים
• עמל מתוך נחישות,חריצות ומוטיבציה
• שקידה וחדירה לפרטים
• המוסיקה מוסיפה שמחה ואושר
- תואר ראשון ושני במדעי הטבע-ביולוגיה
- תואר שלישי בחינוך במנהיגות
משרות במשרד החינוך:
- 3 שנים מפקח על מדעי הטבע
- 12 שנים מפקח כולל
- 10 שנים מפקח מחוזי
בכל תחום פיתח מנהלים כמנהיגים, אשר הגיעו להישגים הטובים בארץ באזורם
ב6 שנים האחרונות מרכז את הקורס המכשיר מנהלים בבר אילן, וכמובן מלמד חינוך ומנהיגות באוניברסיטה ובעוד 3 מכללות.