השלבים הנכונים בהקמת אתר
פוסט בנושא הקמת אתרי אינטרנט
איפיון אתר אינטרנט, כאמור, הוא המרכיב החשוב ביותר עוד לפני תחילת ההקמה.
בשלב זה אמורים לאפיין את כל התהליך מההתחלה ועד הסוף כולל עיצוב שפת הקוד,אופטימציה של האתר ושל מסע הפרסום, כמו כן יש לאפיין את קהל היעד אותו אנו אמורים לשרת.
בנוסף יש לאפיין את קידום האתר המדובר כולל תקציב התחלתי ותקציב שוטף.
חשוב מאוד לבחור את בעל המקצוע המתאם למסע פרסום זה על מנת שיוכל ליעץ ולתת את כל הפתרונות הנדרשים
לאחר שסיימנו את תהליך בחירת בעל המקצוע ואת תהליך האיפיון, יש להתחיל בביצוע השלבים הבאים שלב אחרי שלב , אשתדל לפרט בצורה המובנת ביותר
שלב ראשון
השפה בה יכתב האתר
ישנם מספר שפות תיכנות לאתרי אינטרנט. לבחירת השפה בה יכתב האתר יש להתייעץ עם בעל מקצוע שאמור ללוות את הפרויקט עד תום
ישנם אתרים בפלש ישנם אתרים אתרים ב PHP ב HTML , CSS ועוד מגוון רחב.
לכל שפה יש תפקיד משלה מוגדר מראש, אין להתפשר בנושא זה
בעל המקצוע כבר ידע להמליץ לכם לפי הצרכים המדויקים של האתר או של יעד האתר שלכם
שלב שני
בניית האתר ועיצוב האתר
הייתי ממליץ לכם לשוטט קצת ברחבי האינטרנט ולנסות לדלות משם את האינפורמציה הרצויה להיכנס לאתרים שדומים לאתר שאתם מעונינים לבנות, לקבל רעיונות ולרשום במחברת. לאחר מכן לבנות ביחד עם בעל המקצוע שלכם את מבנה האתר ועיצובו כסקיצה.
לאחר השלמת הסקיצה של האתר, יש צורך בקבלת שתי הצעות מחיר לפחות ממעצבי אתרים זאת בין השאר על מנת לבחון האם עומד בתקציב ההתחלתי. במידה ולא עומדים בתקציב הראשוני, יש לחזור על התהליך עד להשלמה
שלב שלישי
תוכן האתר - תוכן שיווקי
התוכן הוא גם מרכיב חשוב אולי החשוב ביותר מפני שגוגל אוהב לאכול אותו ועל סמך זה אנו מקודמים על ידו , הטקסט זה בדיוק מה שגוגל אוהב ומסתמך עליו
בחירת הטקסט הנכון תתבצע על ידי שני אנשים בלבד:איש האינטרנט שבחרתם והשני הוא את או אתה, שהרי אתם אלו שנותנים את השירות ללקוח הסופי ואתם בעלי מקצוע בתחומכם וביחד תוכלו לכתוב את התוכן. במידה ולא תצליחו ישנם כותבי תוכן מומחים לדבר , זה קצת יקר אבל לעיתים משתלם
שלב רביעי
אני מגדיר שלב זה כשלב הניצוח על התיזמורת
שלב זה הינו השלב שאתם אמורים להתחיל למעשה בהקמת האתר שלכם , צריך להקדיש זמן ולא לזלזל בשום פרט כי בסך הכל אתם אילו שתרוויחו מאתר זה כסף או כל מה שתבחרו לנכון
היתי ממליץ על הגדרת לוחות זמנים עם איש האינטרנט שלכם ולקבוע פגישות מסודרות עם פרקי זמן לא צפופים על מנת שיהיה לכם זמן לעבד את החומר ולהגיע מוכנים לפגישה הבאה. מעבר לכך אני ממליץ כל הזמן להיתעדכן בכל צורה אפשרית לגבי הענף או השרות שאתם מציעים באתר המדובר פשוט להיתעדכן ברשת האינטרנט על גאג'טים חדשים ולהרחיב אופקים. לסיכום, בניית אתר אינטרנט היא חוויה שתוכלו ללמוד על התחום בוא אתם עוסקים ולהיחשף לרעיונות חדשים
שלב חמישי
קידום ומיתוג אתרים ברשת המידע , ומסעות פרסום
אחרי שסיימנו את מלאכת ההקמה של האתר , יש לקדם אותו בגוגל לפי אותם מילות המפתח שאתם משתמשים בתחום עיסוקכם
האיש המתאים ביותר לתפקיד זה הוא מקדם אתרים מומחה ולא אתם. נסיון לקדם את האתר לבד, בצורה לא מקצועית, יכול לגרום נזק רב בגוגל ובכך לא תצליחו להגשים את מסע הפרסום שלכם וכמובן לא תרוויחו כסף.
אני מציע שבשלב הזה פשוט תקחו אויר ותקדישו זמן לעניין , כיום שוק מקדמי האתרים בארץ הוא שוק רווי במיוחד ולכן לא הייתי ממליץ להיות פזיזים
ישנם שני דרכים לקדם אתר אינטרנט בגוגל: הדרך הראשונה נקראת קידום אתרים אורגני והדרך השניה נקראת קידום אתרים ממומן. הייתי ממליץ לבנות אסטרטגיה לטווח ארוך בקידום אורגני ולטווך קצר בקידום ממומן או בשילוב שתי הדרכים ביחד - תלוי ברמת השירות ותחום בו עוסק אתרכם
אשמח תמיד ליעץ לכם בחינם טלפונית , הטלפון שלי הוא
052-8895228