שיווק תוכניות שיתופים היום עובד לפי כמה עקרונות פשוטים, אתה חייב להכיר את המוצר ב100% כדי להמליץ עליו, הוא חייב להיות מוצר טוב ושימושי שיש לו עניין וביקוש והעיקרון השלישי הוא שאתה חייב למצוא את האנשים שמחפשים את המוצרים האלה ולא לחכות שהם יגיעו אליך או יותר גרוע - שמישהו אחר יביא אותם אליהם.
אני רוצה להציג בפניכם כמה רעיונות לשיווק תוכניות שותפים שבאמת עובדות.
אם תלמדו אותם טוב ותעשו בהם שימוש חכם הם יכולים ליצור עבורכם הכנסה טובה שתפתח את הדרך שלכם לשינוי שאתם רוצים בחיים שלכם ולהתפתחות בעסק תוכניות השותפים שלכם.
שיטה מס' 1: סיקור המוצר.
השיטה הזאת מעולה עבור מתחילים בנושא תוכניות שותפים כאשר הרעיון הוא באמת לכתוב מאמר/כתבת סיקור על המוצר כשאתם ממליצים עליו ואומרים לקוראים שכדאי להם לבקר ולראות בעצמם. בתוך הכתבה אתם מכניסים כמה קישורים ללינק השותפים שלכם בתקווה שאחד מהקוראים ילחץ על אחד מהקישורים האלה, יגיע לאתר ויבצע רכישה של המוצר (ואתם קוטפים עמלה יפה).
אני ממליץ בתחילה לסקר מוצר שאתם באמת קניתם וניסיתם בעצמכם. שאתם מציגים את המוצר תשתמשו יותר בהצגת ההיתרונות שיגעו ברגשות של האנשים ולא ביתרונות הישירים של המוצר. אל תנסו על ההתחלה לדבר ולהציג את המוצר כאנשי מכירות. הציגו אותו כחברים הממליצים עליו כאשר השתמשתם בו ואתם יודעים מה הוא עושה ואם הוא שווה את המחיר.
אחת היתרונות הגדולים בשיטה הזו הוא שהיא חינמית לחלוטין.
אתם יכולים לעשות את זה דרך הקמה של בלוג בעל דף אחד של בלוגר לדוגמא וכל מה שישאר לכם הוא רק להביא תנועה לכתבה.
את התנועה אתם יכולים להביא מפורומים, אתרי מאמרים או בלוגים אחרים או רשתות חברותיות כמו פייסבוק וטוויטר וכו'... אתם גם יכולים להגיש את הכתבה בכמה פורומים עם קישורי השותפים בתוך הכתבה בפורום עצמו. שיטות אלה גם לא עולות אפילו שקל, רק קצת זמן ואנרגיה...
שיטה מס' 2: בניית רשימת תפוצה
השיטה עובדת לטווח ארוך יותר וגם המועדפת ביותר בעולם תוכניות השותפים היום כיוון שהיא בונה את העסק שלכם לטווח ארוך ומאפשרת לכם להרוויח כל הזמן מאותם אנשים. הרעיון הוא לבנות דף נחיתה לחלוקת מוצר מסוים בחינם כאשר כל מה שאתם צריכים לבקש הוא את האימייל של המבקרים בתמורה למתנה. אנשים המכניסים את האימייל שלהם כדי לקבל את המתנה שלכם נכנסים לרשימה שלכם ואתם יכולים לשלוח להם במייל הצעות של תוכניות שותפים.
אני מכיר הרבה משווקים בחו'ל שמרוויחים עשרות אלפי דולרים בחודש מרשימות תפוצה של כמה אלפי אנשים בלבד.
זו ללא ספק השיטה הטובה והמומלצת היום לשיווק שותפים לטווח הארוך.
שיטה מס' 3: מיני אתר
השיטה עובדת על רעיון לבניית אתר או בלוג המיוחדים לקידום של מוצר מסוים אחד או כמה מוצרים בודדים. האתר מסקר את המוצר לעומק ומכיל פרסומות וקישורים אליו בתוך האתר והמאמרים בו. השיטה עובדת על רעיון של קידום במנועי חיפוש לפי נושא מסוים. אתם מציעים על מוצר או יותר בתוך אתר הממוקד שקודם במנועי החיפוש תחת מילת המפתח שמסכמת את המוצרים... לדוגמא במילת המפתח "תנועת מבקרים באתר" יכולים להיות מגוון רחב של ספרים ומדריכים שאתם יכולים לשווק ולסקר בתוך האתר שלכם כאשר כל המאמרים מכילים את מילת המפתח הזאת. השיטה מערבת קצת SEO שזה אופטימזציה של האתר במנועי חיפוש. עם הזמן אתם תבנו יותר ויותר אתרים כאלה כשתבינו שזה משתלם לכם כשכל אתר מכניס לכם כמה מאות דולרים בחודש בממוצע.
מילים אחרונות:
אז אלה היו 3 שיטות שבאמת עובדות בעולם שיווק תוכניות השותפים היום. אלה תוכניות שאם תשקיעו בהם קצת זמן ותעבדו נכון אתם תוכלו להרוויח מהם לא מעט כסף. אלה שיטות שכל המשווקים בעולם משתמשים בהם היום כדי ליצור את ההכנסות שלהם ואין לי ספק שאם תעבדו נכון גם אתם תצליחו.