נושא פופולארי באקדמיה לניהול ושיווק של הלגה הוא תקשורת— תקשורת של בעלת העסק עם צוות העובדות, תקשורת של הצוות עם לקוחות, תקשורות עם ספקים, עם נציגי מכירות ועוד רבים אחרים.
כולנו בני-אדם. אי אפשר לדעת איזה "מטען רגשי" מסתתר מאחורי החזות החיצונית הרגועה של האישה שמולך ולפעמים מילה אחת לא במקום או מחווה אחת מיותרת יכולים לגרום להר געש שלם להתפרץ – ישר בפרצוף שלך.
הנה הצעה לפתרון -
הסוד נעוץ בתקשורת נכונה. מהי תקשורת נכונה? אם לנסח את המתכון בקיצור נמרץ, אפשר לומר: הכניסי את עצמך לנעליה של האישה שמולך.
(1) וודאי שאת באמת מבינה – באמת! – מה היא מנסה להגיד, מה היא מרגיש, מה קרה.
(2) תראי לה שבאמת הבנת אותה.
(3) וודאי שהיא מקבלת את המסר הזה, ושאת ממש מבינה אותה.
את כמובן לא חייבת להסכים איתה אבל את חייבת להבין אותה ולוודא שהיא קולטת שהבנת אותה. זה לא קל אבל זה מה שצריך לעשות.
למה? הקסם של תקשורת נכונה הוא, שברגע שאדם מרגיש שבאמת מבינים אותו, המתח יורד ואפשר למצוא פתרונות ולהגיע להסכמה.
זה הרבה יותר כדאי (וגם נכון עסקית) מאשר רק להישאר צודקת, אבל בלי לקוחות או ספקים.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים