שלום לכם,
הפעם נעסוק באופן העבודה השיווקית לשימוש במערכות לדיוור רשימות תפוצה, להגדלת המכירות החודשיות.
מערכת לדיוור רשימות תפוצה, זאת מערכת WEB, אשר באמצעותה תוכלו לערוך ניוזלטר, להכניס רשימות תפוצה, ולבצע את הדיוור לרשימות התפוצה שלכם. סה"כ מאוד פשוט.
בעיקרון אני ממליץ על מערכת ה-NIO:
דבר ראשון שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף את כל כתובות המייל שנמצאות ברשותכם. קרי, חברים, משפחה, לקוחות עבר, לקוחות פעילים, לקוחות בפוטנציה, הזוג שהשכרתם לו את הדירה, הבחורה שקנתה מכם את הרכב, בעל הבית שממנו אתם משכירים את הדירה, כל החברים שלכם בפייסבוק, מכולת שמעון וכו' :)
לאחר שביצעתם את עבודת המחקר זהו, תמצאו שסה"כ אתם מכירים מספר אנשים לא קטן, ויש לכם רשימה שכוללת כבר כמה עשרות כתובות מייל אם לא יותר.
עכשיו אתם צריכים לעצב את הניוזלטר שלכם, אשמח לקבל פניות לעיצוב בכתובת הבאה:
עיצוב הניוזלטר שלכם, צריך להיות עיצוב תבניתי, כדי שתוכלו כל פעם ופעם לשנות את הטקסטים, להוסיף תמונות, אבל עדיין, שתהיה לכם מסגרת עיצובית מקורית וקולעת.
מעבר לעיצוב, אתם צריכים לחשוב על הקונספט השיווקי שלכם. זה נחמד מאוד לשלוח את מכלול השרותים שלכם בכל פעם, אבל זה לא כ"כ יעזור.
לאחר העיצוב, אתם מכניסים תכנים, שימו לב שהתכנים שלכם הינם תכנים מקוריים, משולבי הומור, טיפים, ועצות טובות, הקשורות באופן זה או אחר לעיסוק שלכם.
אם לא תשלבו הומור וטיפים, הניוזלטר שלכם לא יהיה מעניין ולא כ"כ ירצו לקרוא אותו וחבל.
עכשיו מתחילים לדוור. אני ממליץ על דיוור, אחת לשבוע -שבועיים, כך שבחודש תדוורו את הרשימה שלכם כ-3 פעמים. ניתן גם לדוור בכל שבוע, אפילו ביום מסויים, אבל תעשו את זה רק אם אתם ממש בטוחים בתכנים שלכם.
מומלץ להתחיל מפעם אחת בשבועיים ומשם להתקדם, בהתאם לתגובות הקוראים.
חשוב מאוד לזכור - אתם לא שולחים פעם אחת ועומדים עם מטריה כדי שלא להיפגע ממטר הלקוחות שעומדים לתקוף אותכם בכל רגע.
צריך סבלנות, השקעה, וראייה לטווח ארוך. אם אין לכם את זה, דיוור רשימת התפוצה זה לא עסק בשבילכם.
נמשיך בפעם הבאה, מקוה שקיבלתם מזה משהו.
ניר קרבנר, ארט דירקטור
אולפרינט גרפיק דיזיין
href="mailto:graphics@allprint.co.ilgraphics@allprint.co.il">">graphics@allprint.co.il
077-700-1458
077-4000-250