המטרה שלנו כאן היא לבנות עסק מהבית, בעבודה המתבצעת מהבית, אשר יכניס כסף לאורך זמן, כלומר לבצע עבודה באופן חד פעמי, שתביא רווחים ותעשה כסף לפרק זמן ארוך לאחר שהעבודה בוצעה. למה הדבר דומה? מפיק סרטים משקיע בסרט, הסרט נעשה פעם אחת, וברגע שהוא מוכן, הוא מוקרן ומוצג בעשרות אלפי בתי קולנוע ברחבי העולם, שוב ושוב ושוב. לאחר ההשקעה הראשונית, כשהסרט כבר מוכן, הוא לא מפסיק לעשות כסף. זמר שמוציא לאור שיר, השיר הופך לרינגטון, ומורידים אותו חצי מיליון איש. הזמר הקליט את השיר פעם אחת, אבל חצי מיליון אנשים הורידו את הרינגטון. ברווח של שקל אחד מרינגטון הוא מגיע לרווחים של חצי מיליון שקלים, בשעה שהפקת השיר עלתה עשרת אלפים שקלים.
אז איך אפשר לעבוד מהבית ולהרוויח? המטרה שלנו היא לעבוד על פי אותו העקרון, ואחת המטרות שלנו היא לבנות מכונת מכירות. אין זה אומר שאתה עצמך צריך להיות איש מכירות, אבל תחשוב לרגע, ממה עושים כסף? עשיית הכסף הבסיסית ביותר נעשית ממוכר וקונה. מישהו מוכר מוצר, ומישהו קונה מוצר. עכשיו, מוצר זה לא חייב להיות מוצר פיזי, זה יכול להיות מוצר מסוג שירות, כמו מורה שמלמד שיעור כלשהו. השירות יכול להיות שידורי טלוויזיה בכבלים, או שירותי אינטרנט, שירותי עיצוב וכולי. אם אתה לא איש מכירות, ומעולם לא מכרת משהו, אין לך מה לחשוש. אולי כאשר נשמעת המילה איש מכירות, עולה בך מחשבה אודות דמות של איש לבוש חליפה הדופק בדלת ומציע את מרכולתו, זה ממש לא זה. זה גם לא אותו איש בחנות החשמל, שמציע לנו מכונת כביסה או תנור, והוגה מילים כמו פירסט קלאס עם תנועת גהוץ של כרטיס אשראי. איש מכירות באינטרנט, זה משהו אחר לחלוטין, וכל אחד יכול לעשות את זה. אני אפילו לא הייתי קורא לזה איש מכירות, כי אתה לא באמת צריך למכור, אתה בסך הכול צריך להפנות אנשים אל המוצרים. ואם תקפיד תמיד להפנות אותם למוצרים הטובים באמת, אז יהיה לך שם טוב, ואנשים יחזרו לאתרים שלך, ויבדקו את ההצעות וההזדמנויות שיש באתרים שלך, מכיוון שאתה מציע את ההצעות הצרכניות הטובות ביותר, שיחסכו להם כסף.
הדרך אל הכסף הגדול עוברת דרך מוצרי אינפורמציה, זה יכול להיות ספר דיגיטלי או סדרת סרטוני וידיאו שמלמדים איך לעשות משהו. כאן נכנסים לפעולה תחומי העניין שלך. אם יש משהו שאתה אוהב, וזה התחביב שלך, אז אל תשאיר את זה תחביב, קודם כל, תלמד כל מה שאתה יכול, תרחיב את הספקטרום של הידע שלך בנושא, ואז תכתוב על כך ספר. אל תחשוש להתמקד בנושא ספציפי, בנישה מסוימת.