דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מענה אנושי ושירותי משרד 

מאת    [ 24/11/2010 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2666 פעמים ]

כל בעל עסק יודע כמה קשה לשלב בין הניהול השוטף של העסק ביום יום לבין הגדלת פעילותו ופתיחת אפיקים חדשים. עליכם להשקיע כל הזמן במציאת מנועי צמיחה חדשים שיסייעו לעסק שלכם לגדול, ולשם כך אתם צריכים שירותי משרד מקצועיים.

מה הקשר בין שירותי המשרד היומיומיים של העסק לבין צמיחתו? ייעול העבודה. רק אם הברגים משומנים תצליח אוניית קרב להסתער קדימה. השקעה בשירותי משרד תבטיח את ההתנהלות השוטפת של העסק ותאפשר לכם להפנות משאבים לפיתוחו.

מה זה שירותי משרד?

סדר היום של בעל עסק הינו לחוץ והמשימות המשרדיות שוחקות. שירותי משרד נועדו בראש ובראשונה להוריד מעט את הנטל. הכוונה היא לשירותי מענה טלפוני אנושי, אליהם מנותבות השיחות שמגיעות לבית העסק ונותרות ללא מענה, אם בשל קו תפוס או כיוון שתמו שעות העבודה.

המחשבה העיקרית מאחורי השימוש בשירותי משרד מקצועיים היא שימור והגדלה של מעגל הלקוחות. על ידי מתן מענה אנושי קשוב לכל לקוח, קיים או פוטנציאלי, שפונה לעסק, אתם מבטיחים שירות מקסימלי ומונעים את זליגת הלקוחות שלכם לעסקים מתחרים. בנוסף, העברת הניהול השוטף לטיפול גורם חיצוני תאפשר לכם להתרכז בליבת העסק וביעדים.

מי מעניק שירותי משרד?

החברות שמציעות שירותי משרד בנויות על כוח אדם מנוסה ומסור שמסוגל לטפל בשלל תחומים הנוגעים להתנהלות העסק. על ידי הדרכה שלכם, מוקם צוות מקצועי שמגבה את המענה הטלפוני ומוקד ההזמנות של העסק שלכם, מטפל בנושאי שירות הלקוחות ואפילו טלמרקטינג. הכל נעשה בניהול החברה החיצונית מחוץ לכתלי העסק שלכם.

שירותי משרד – מה בעצם זה כולל?

דוגמה בולטת לשירותי משרד נחוצים היא ניהול יומן. זה עשוי להיות פשוט כשמדובר באדם פרטי, אך לא כשיש צורך לנהל את ההזמנות לעסק שלך. אחד משירותי המשרד החשובים הוא ניהול יומן הזמנות שמאפשר ללקוחות קיימים או חדשים להגיע אל העסק, לרכוש את המוצר שהוא מציע או להיפגש עם נציגי המכירה.

שירותי משרד מקצועיים הנעשים על ידי מקור חיצוני ישמשו כגוף מקשר בין בעל העסק לבין הלקוחות שלו. השירות יהפוך את העסק לזמין 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. מי שיפנה אל העסק שלך וייענה על ידי שירותי המשרד כלל לא יבחין בהבדל. מוקד השירות יקדם את תהליך הרכישה של לקוחות מעוניינים ומנגד ידע לסרב בעדינות עקב אי התאמה או עומס עבודה גדול מדי. לא תאמינו כמה זמן ייחסך מכם בצורה זו.

מענה אנושי

בתי עסק שלא מאיישים את הטלפונים שלהם 24 שעות ביממה מסתכנים באיבוד לקוחות. כשאין בצד השני של הקו מי שירים את השפופרת – הזדמנות עסקית עלולה ללכת לאיבוד.
שירותי המשרד כוללים מענה אנושי לשיחות הטלפון שלכם. הצבת בן אדם בשר ודם מול כל שיחה נכנסת, בכל שעה ביממה, מעניקה ללקוח יחס אישי וגורמת לו להרגיש שהוא חשוב לכם, וזה בדיוק מה שיגרום לו לחזור אליכם בפעם הבאה.

אז איך מקבלים שירותי משרד כאלה?

כדי להפעיל חברה חיצונית לשירותי המשרד שלכם אתם יכולים ליצור מספר טלפון חדש לגמרי שאליו ייכנסו השיחות ישירות. דרך נוספת היא להפנות אל החברה החיצונית רק שיחות שהעסק לא מצליח לקבל, בגלל עומס זמני או כי הן נכנסות אחרי שעות העבודה. בשתי הדרכים תקבלו שירותי משרד מקצועיים שניתנים עם המון נכונות וחיוך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב