לאחרונה המגמה של קואצי'נג צוברת יותר ויותר תאוצה. לכל דבר אפשר היום למצוא מאמן - אימון אישי, אימון עסקי, אימון לראיון עבודה, ועוד. האם נדרש מאמן אישי גם לבעלי עסקים, לנושא של נוכחות אינטרנט אפקטיבית, ובניית אתרים רווחיים?
בניית אתרים היא מקצוע שמתחדש במהירות כה עצומה, שלא רבים יודעים אותו על בוריו. כך גם הנושא של יזמות אינטרנט אפקטיבית. רק מי שממש מצוי בתוך התחום, רק מי שיש לו נסיון מעשי, יכול להבין את הדקויות הכרוכות בבניית המודל העסקי, בבניית התוכן לאתר, ובקידום האתר. וכבר אמרו רבותנו - המעשה הוא העיקר. נסיון מעשי.
ומה יעשה בעל העסק, היזם או מנהל השיווק שאינו מצוי בתחום? האם בעל העסק צריך אימון אישי עבור בניית אתרים רווחיים? נוכחות אינטרנט אפקטיבית? או שמספיק שהוא ישאיר את הנושא לספק ולמבצע העבודה?
מנסיוני טוב יעשה אם יפנה לאימון - אישי או קבוצתי. טובים השניים מן האחד. יש כה הרבה ללמוד - וכה הרבה לדעת. בעלי עסקים לומדים לשתף את הקושי, ולהשיג מחוייבות לתוצאות.
אימון אישי אצל אמיר דרור - ואימון קבוצתי בסדנת 'להדליק את האור בעבודה' - עזר לי לזהות את היכולות שלי, למקד את מטרותי ואת סוגי הפרוייקטים שבהם שאני מעוניין.
גם ייעוץ / אימון אישי בנושא בניית אתרים רווחיים, ונוכחות אינטרנט אפקטיבית, הוא היום הכרח לכל בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו (ומי לא?). מאמן אישי - עסקי יכול לעזור לך לזהות את היכולות שלך, את הגורמים שאיתם כדאי לשתף פעולה, את סוגי המנגנונים שיתנו לך תוצאה אופטימלית, ובכלל להכיר את צרכיך טוב יותר, להיזהר ממלכודות, להחליט על ארכיטקטורה אופטימלית, ולחסוך טונות של הוצאות מיותרות.
בונה האתר - הוא כמו חתול ששומר על השמנת. רוב בוני האתרים עדיין נמצאים בעידן המערכות הקנייניות - הם ישמחו מאד להקים עבורך אתר סטנדרטי במחיר זול, על התשתית הקניינית שלהם. קשה מאד להחליף תשתית. החלפת תשתית פירושה בדרך כלל בניית האתר מחדש. לכן לבונה האתרים יהיה קל למכור לך שירותים נלוים, ללא תחרות.
האינטרסים של בעל האתר הם שונים: מערכות פתוחות, שפועלות על פי סטנדרטים. מעטים בוני האתרים שכבר נכנסו לעידן המערכות הפתוחות - אבל זה העתיד. מערכות פתוחות (שאת המובילה שבהן - דרופל - תרגמתי לעברית) מספקות תשתית סטנדרטית שבה הלקוח מקבל באמת את מה שהוא צריך - מערכת יציבה, מאובטחת, סטנדרטית, שבה בעל האתר פחות תלוי בבונה האתר.
איך לבחור מאמן? לפי הנסיון המעשי, לפי הגישה. האם אתם אוהבים את האתר שלו? האם אתם אוהבים את השפה שבה הוא כותב? חשוב שתהיה לכם שפה משותפת וערכים משותפים.
איך בעל עסק יכול לדעת איזה אתר הוא צריך? איך להבחין בין עשרות המערכות שאנשי השיווק מציעים לו השכם והערב? איך הוא יבדוק את ההצעות שהוא מקבל? איך לדעת כדי לדעת להגדיר דרישות, וגם כדי להבין את הז'רגון, את השפה, ואת ההצעות - בעל העסק זקוק לאימון אישי. ויפה שעה אחת קודם!
סוף מעשה במחשבה תחילה..., אבל בדרך כדאי גם אימון אישי
בניית אתרים היא מקצוע שמתחדש במהירות כה עצומה, שלא רבים יודעים אותו על בוריו. כך גם הנושא של יזמות אינטרנט אפקטיבית. רק מי שממש מצוי בתוך התחום, רק מי שיש לו נסיון מעשי, יכול להבין את הדקויות הכרוכות בבניית המודל העסקי, בבניית התוכן לאתר, ובקידום האתר. וכבר אמרו רבותנו - המעשה הוא העיקר. נסיון מעשי.
ומה יעשה בעל העסק, היזם או מנהל השיווק שאינו מצוי בתחום? האם בעל העסק צריך אימון אישי עבור בניית אתרים רווחיים? נוכחות אינטרנט אפקטיבית? או שמספיק שהוא ישאיר את הנושא לספק ולמבצע העבודה?
מנסיוני טוב יעשה אם יפנה לאימון - אישי או קבוצתי. טובים השניים מן האחד. יש כה הרבה ללמוד - וכה הרבה לדעת. בעלי עסקים לומדים לשתף את הקושי, ולהשיג מחוייבות לתוצאות.
אימון אישי אצל אמיר דרור - ואימון קבוצתי בסדנת 'להדליק את האור בעבודה' - עזר לי לזהות את היכולות שלי, למקד את מטרותי ואת סוגי הפרוייקטים שבהם שאני מעוניין.
גם ייעוץ / אימון אישי בנושא בניית אתרים רווחיים, ונוכחות אינטרנט אפקטיבית, הוא היום הכרח לכל בעל עסק שרוצה לשווק את עצמו (ומי לא?). מאמן אישי - עסקי יכול לעזור לך לזהות את היכולות שלך, את הגורמים שאיתם כדאי לשתף פעולה, את סוגי המנגנונים שיתנו לך תוצאה אופטימלית, ובכלל להכיר את צרכיך טוב יותר, להיזהר ממלכודות, להחליט על ארכיטקטורה אופטימלית, ולחסוך טונות של הוצאות מיותרות.
בונה האתר - הוא כמו חתול ששומר על השמנת. רוב בוני האתרים עדיין נמצאים בעידן המערכות הקנייניות - הם ישמחו מאד להקים עבורך אתר סטנדרטי במחיר זול, על התשתית הקניינית שלהם. קשה מאד להחליף תשתית. החלפת תשתית פירושה בדרך כלל בניית האתר מחדש. לכן לבונה האתרים יהיה קל למכור לך שירותים נלוים, ללא תחרות.
האינטרסים של בעל האתר הם שונים: מערכות פתוחות, שפועלות על פי סטנדרטים. מעטים בוני האתרים שכבר נכנסו לעידן המערכות הפתוחות - אבל זה העתיד. מערכות פתוחות (שאת המובילה שבהן - דרופל - תרגמתי לעברית) מספקות תשתית סטנדרטית שבה הלקוח מקבל באמת את מה שהוא צריך - מערכת יציבה, מאובטחת, סטנדרטית, שבה בעל האתר פחות תלוי בבונה האתר.
איך לבחור מאמן? לפי הנסיון המעשי, לפי הגישה. האם אתם אוהבים את האתר שלו? האם אתם אוהבים את השפה שבה הוא כותב? חשוב שתהיה לכם שפה משותפת וערכים משותפים.
איך בעל עסק יכול לדעת איזה אתר הוא צריך? איך להבחין בין עשרות המערכות שאנשי השיווק מציעים לו השכם והערב? איך הוא יבדוק את ההצעות שהוא מקבל? איך לדעת כדי לדעת להגדיר דרישות, וגם כדי להבין את הז'רגון, את השפה, ואת ההצעות - בעל העסק זקוק לאימון אישי. ויפה שעה אחת קודם!
סוף מעשה במחשבה תחילה..., אבל בדרך כדאי גם אימון אישי
רוצה שהאתר שלך יהיה בראש התוצאות במנועי החיפוש? בנית אתר ואתה רוצה תוצאות? זקוק לאימון אישי בנושא נוכחות אינטרנט אפקטיבית? אמנון מאיר לבב, ישמח לתת לך ייעוץ אישי.
לבבי מדריכים - http://www.levavie.com
אמנון-מאיר לבב - מאמן אישי לאסטרטגיית אינטרנט אפקטיבית, שפע מדריכים בנושאי בניית אתרים רווחיים, קידום אתרים, ועוד.
לבבי מדריכים - http://www.levavie.com
אמנון-מאיר לבב - מאמן אישי לאסטרטגיית אינטרנט אפקטיבית, שפע מדריכים בנושאי בניית אתרים רווחיים, קידום אתרים, ועוד.