כשאתם עושים אופטימיזציה לאתרכם כדאי לבדוק את מילות המפתח. צריך לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום אתר האינטרנט ולא ללכת על מגוון גדול מדי של ביטויים. ככל שתהיינה יותר מילות מפתח שאינן מתאימות הקידום יהיה קשה יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בדיוק לנושא האתר, הקידום יהיה נוח יותר.
לבחור keywords:
1. בחירת המילה המתאימה:
אתם מעוניינים שלקוחות שיגיעו לאתר האינטרנט שלכם עקב חיפוש מילה מסויימת באמת יגיעו לאן שרצו. לפיכך, אם האתר שלכם עוסק בקידום אתרים (מילת המפתח קידום אתרים), אז מקדו את המאמצים שלכם במילה זו, ואל תבזבזו זמן על מילים אחרות (בניית אתרים).
2. בחירת נושא לא גדול
אם תנסו להיכנס לנושא גדול מדי, אתם עלולים לגלות שהתחרות בו קשה מאד, ולמרות כל רצונכם לא תגיעו לתוצאות טובות. מצד שני, אם תתמקדו בתחום צר מדי, אתם יכולים להגיע לתוצאות משמעותיות במנועי החיפוש, אך בתחום אותו אף אחד לא מחפש באינטרנט. זו הסיבה שעדיף להימנע קוטביות לשני הצדדים (בחירת הצירוף קידום אתרים ולא קידום שהוא רחב מדי או קידום אתרים בעפולה שהוא צר מדי).
3. הטיות של ביטויים
כל מילת מפתח יכולה להופיע ביחיד, רבים, ולכלול אותיות קישור (ל, מ, ב, ה, כ). כתבו את המילים המרכזיות שלכם גם בעברית וגם באנגלית, כולל כיתוב בעברית של המילה הלועזית (קידום, קידום אתרים, SEO). כדאי לחשוב על מילים נרדפות (לשם כך ניתן להשתמש במילון ברשת).
4. לאתר אתר נחיתה טוב - העמוד אליו אתם מעוניינים להפנות חיפושים בנושא קידום אתרים בתוך אתר האינטרנט שלכם. על דף זה להיות במקום חשוב באתר (כלומר לא מתחבא באיזו פינה מסובכת), ולכלול מידע רציני בנושא קידום אתרים. על עמוד זה גם לעבור אופטימיזציה בקשר לאותה מילת חיפוש.
5. הגדרת חשיבות בין מילות החיפוש
הגדרת אילו ביטויים בעדיפות ממעלה ראשונה (יקודמו בדף הבית של האתר), משנית (יקודמו בדפי האינטרנט אליהם יש קישור ישירות מדף הבית), או נמוכה (יקודמו בדפים הרחוקים יותר באתר).
שיטות לחיפוש keywords
ישנן דרכים מרובות בהן אפשר לחפש keywords מתאימות לאתר.
להלן כמה מהשיטות:
1. בדרך כלל מנהל האתר או צוות העובדים שלו ידעו מהן הkeywords הטובות ביותר עבור האתר.
2. בדיקת אתרים אינטרנט אחרים בתחום שמתחרים בכם, ובדיקת מילות מפתח שמופיעות באתרים אלו. כדאי לעשות גם תחקיר על התחרות באנגלית, כדי לקבל רעיונות לתרגום.
3. בדיקה מעמיקה של הלוגים תאתר לעתים קרובות מונחי חיפוש אותם הניחו לקוחות שביקרו באתר, עליהן לא חשבתם קודם. אין די בלקרוא את סטטיסטיקות באתר, כיוון שאלה מציגות בדרך כלל את מילות החיפוש השימושיות ביותר בלבד.
4.שימוש במילון, על מנת למצוא ביטויים בהם מופיעות מילות מפתח, ואיתור מילים נרדפות.
למידע נוסף בקרו באתרנו:
מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט || עיצוב אתרי אינטרנט || בניית אתרי תדמית