לדים משמשים בתחומים רבים של החיים המודרניים. אחד מהתחומים שנהנה מאד מההתפתחויות השונות בתחום הזה של גופי תאורה הוא תחום הפרסום. הטכנולוגיה המתחדשת ללא הרף של מנורת לדים פותח אפשרויות חדשות בפני מי שעוסק בתחום של פרסום חזותי.
שלטי חוצות הם אמצעי פרסום אהוב במיוחד על כל מי שעוסק בענייני פרסום. שלט חוצות מניב הרבה מאד חשיפה יחסית להשקעה ראשונית שאינה בשמיים. שלטי חוצות רבים הם פשוט סטאטיים ואינם מושכים את העין של הצרכן הפוטנציאלי. כיום נעשה יותר שימוש בשלטי חוצות שהם למעשה מסך ענק שעליו מוקרנת פרסומת נעה. מסכים אלה פועלים באמצעות לדים. השימוש בגופי תאורה מהסוג הזה של לדים מאפשר יצירת פרסומת חיה ואטרקטיבית שמושכת יותר את העין מאשר השלטים שהיו מקובלים בעבר ושעליהם הייתה מודבקת כרזה, יפה ככל שתהיה. בעבר, סף הגירוי של הצרכנים הפוטנציאלים היה נמוך יותר ואפילו שלט חוצות סטטי הבטיח תוצאות במידה והוא היה מושך במידה מספקת. כיום, כשסף הגירוי של הצרכן הממוצע גבוה הרבה יותר יש צורך באמצעים חזותיים רבי עוצמה ולכן מתרחב השימוש בשלטי פרסום שמבוססים על נורות לדים ומאפשרים יצירת פרסומת מושכת שתתגבר על סף הגירוי הגבוה של הצרכן העכשווי.
גם בשלטי פרסומת שאינם מאפשרים הקרנת תמונות נעות נעשה שימוש בגופי תאורה חדשניים. שלט פרסום שבו מותקנות נורת לדים מאפשר, על-ידי התקנת שנאי מתאים, ליצור צבעים משתנים או לכל הפחות מראה זוהר ומנצנץ של שם החברה המפורסמת על השלט. חברות רבות מנצלות גופי תאורה שכאלה עבור השלטים שהן מתקינות על בניין משרדים כדי להכריז על קיומן ברבים. זהו סוג של פרסומת עבור החברה ויש חשיבות גדולה למראה הזוהר של השלט שמלמד על מצבה האיתן של החברה בעלת השלט, על החוסן הכלכלי שלה ועל האופי המודרני והחדשני שבו היא מתגאה. יצירת שלט שבו משולבים בצורה נכונה לדים מתאימים יכול בהחלט להיות מרכיב שאינו זניח ביצירת התדמית הכוללת של חברה כלשהי, במיוחד כשהשלט מוצב על הבניין שבו יושב המרכז הניהולי של החברה – מעין דגל מודרני שמתנופף בגאווה ומכריז על העוצמה של החברה הזו.
בכלל, ניתן למצוא שימושים רבים לנורות לדים בכל מה שקשור לפרסום, גם של חברות גדולות ממדים וגם של עסק קטן וצנוע. שימוש במסך לדים כדי לפרסם דוכן שימשוך אליו לקוחות חדשים וצרכנים פוטנציאלים הוא צעד נכון למי שפותח חנות חדשה או כל בית עסק שהוא ומבקש למשוך אליו קהל לקוחות ראשוני. גופי תאורה הם אמצעי פרסום רב עוצמה והם יכולים למשוך קהל בזכות האפקט החומרי – אורות שבולטים לעין וניתן לראות מרחוק – וגם בזכות האפקט הסמלי – לדים שמשדרים מודרניות, טכנולוגיה גבוהה והצלחה והצרכנים הפוטנציאלים נמשכים אל התדמית של בית העסק ולומדים על קיומו.
ההשקעה בנורות לדים או בשאר המכשירים שמבוססים על הטכנולוגיה הזו היא השקעה שמניבה רווחים דרך הפרסום רב העוצמה שטמון בתוך גופי תאורה אלה. שימוש נכון בכלים שמספקת לעסקים הטכנולוגיה המודרנית מבטיחה פרסום יעיל ורב עוצמה שיכול למשוך מספר רב של צרכנים פוטנציאלים. לדים ופרסום הולכים ביחד וראוי לכל מפרסם להכיר את השילוב המנצח הזה.
אביב יועצים ייעוץ שיווקי קידום בגוגל