לא מזמן יצאה בתוך מאמר בוויינט הצעה לוותר על משרדי נסיעות לטובת תכנון עצמאי של טיול זול יותר. במאמר צוין כי השימוש בשירותיהם של משרדי נסיעות הוא מיותר,
שכן האינטרנט מאפשר גישה חינמית לאותם נתונים שנשלם עליהם עמלה.
אני מעוניין להפריך זאת. פנייה אל משרדי נסיעות בעלי מוניטין כאלו שכבר צברו וותק וניסיון בענף היא הכרחית עבור הלקוח העסקי. גם אם אתה אדם פרטי,
פנייה לחברת נסיעות תועיל אלף מונים. בעיקר אם המטרה למצוא דילים טובים.
מי שיש להם את המידע המקיף ביותר בתחום, יושבים במשרדי נסיעות ומחכים שתתקשר אליהם. מכיוון שזמן שווה כסף, עולה הרבה פחות להרים טלפון ולקבל תוכנית מפורטת,
מאשר לבדוק עשרות אתרים בחיפוש אינסופי אחר דילים זולים והשוואות מחירים.
ככל שחברת נסיעות גדולה ומרושתת יותר במאגרי מידע, כך יהיו בידה הדילים הכי טובים. ככל שחברת נסיעות מתמחה ביותר נישות, אישית ועסקית,
היא תוכל לספק תמיכה טובה יותר ללקוח. ככל שחברת נסיעות מעסיקה יותר עובדים, מדריכי טיולים ואנשי קשר, יהיה באפשרותה להתאים טיפול אישי לכל לקוח.
במשרדי נסיעות מקצועיים, לכל נישה יוקצו המומחים בתחומם, ואלה יעמידו לרשותך מידע ממוקד ומהימן. גם אם תמצא דיל נהדר בעצמך,
סביר שתיתקל בסוגיות שידרשו טיפול. משרדי נסיעות מוכרים פועלים 24 שעות ביממה, בחג ובשבת. לזמינות הזו אין תחליף, כשאתה תקוע בסיטואציה בלתי רצויה במדינה זרה.
לעומת זאת, פנייה למשרדי נסיעות קטנים שמציעים את "הדיל הזול ביותר" עלולה להסב נזק. מתחילת המילניום החלו לצוץ משרדי נסיעות כאלה כפטריות אחרי הגשם.
היום אתה עלול למצוא את עצמך מול אדם אחד שמאתר את לקוחותיו ברשת, מפזר הבטחות ללא כיסוי ביטוחי, מכנה את עצמו חברת נסיעות וסוחט עמלות.
להבדיל מכך אלפי הבדלות, משרדי נסיעות שמכבדים את עצמם יהפכו אותך ללקוח קבוע אם תבחר להמשיך ולהיעזר בהן וכך תזכה ליחס אישי יותר
ולהיצע גדול יותר של דילים זולים וטובים.