סוגי חשיפה
פרסום שאינו אלקטרוני-
מתייחס לעיתונים, עלונים, חוברות, מגזינים, כתבי עת וספרים, דיוור ישיר לתיבות דואר, באנרים וכרזות בשלטי חצות,פרסומים על אוטובוסים. פרסום לא אלקטרונית נגיש לכולם, הפרסום המסורתי של התקשורת הכתובה הוא יחסית זול יותר מאשר פרסום בטלוויזיה.
פרסום אלקטרוני
מאז המצאת החשמל מקלטי הטלוויזיה,מחשבים,מכשירי רדיו נמצאים בכל בית דבר המאפשר דרך אחרת
לפרסום ,תקשורת האלקטרונית באמצעות הטלוויזיה,רדיו,אינטרנט,פונה למגוון רחב של קהלים וניתן לפנות באמצועתה לפי חלוקת אוכלסיה לפי אזורים בארץ,דת,מין, מצב משפחתי,קבוצות גילים שונות 0-120.
הפרסום באינטרנט
התפתח לאחרונה ככוח השיווק הגדול לעסקים היא מספקת חשיפה מהירה, ודרך יעילה לעקוב אחר תוצאות הפרסום.
ישנם יתרונות רבים לפרסום באינטרנט לדוגמה פרסום בלוח מודעות חינם שיתרונו בכך שאינו מוגבל בזמן חשיפה ופונה לקהל בכול רחבי הארץ. הפרסום בלוח מאפשר לקבוע את התוכן של המודעות הפרסום בעצמך וניתן לשנותו בכול עת ,בפורסם בלוח באינטרנט לדוגמה ניתן להציג מודעות בדפי האינטרנט הרלוונטיים.
המטרה העיקרית של לוח מודעות היא לשמש זירה לציבור הרחב למגוון רחב של מודעות פרסום כגון- מוצרי יד שניה,דירות להשכרה,נכסים למכירה,מודעות דרושים,רכבים למכירה בזכותו נוצר חיבור בין אנשים רבים.
פרסום מקוון מקובל יותר ונהיה פופולרי עם הזמן, דרך האינטרנט חברות יכולות להגיע לכל פינה בארץ בזמן קצר. זה גם מקל על עסקים בפיתוח נוכחות , אשר חיונית להם עלמנת להשאר עסק רלוונטי. ישנן שיטות שונות של פרסום באינטרנט למשל,פרסום מודעות , במנועי החיפוש כגון גוגל, באנרים באתרים שונים, פרסום ברשתות חברתיות,פרסום בדואר אלקטרוני,SMS בטלפוני סלולר (מצריך אישור מטעם מקבל הדיוור).
לוח אולפרי ל פרסום מודעות חינם בקטגריות יד שניה,רכב,דירות,דרושים