אתרי המכרזים השונים שצצים ברשת מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש כהדרך המועדפת על הישראלים לבצע רכישה ברשת.
ישנם מספר סיבות לכך:
-באתרי מכרזים מחיר המוצר אותו מעלה האתר למכרז נמוך בהרבה מהמחיר בו המוצר מוצג באתרים אחרים במכירות רגילות ובחנויות השונות בקניונים אליהם אנו רגילים ללכת. ולמה לקנות משהו בקניון כשאני יכול לקנות אותו במחיר הרבה יותר זול דרך האינטרנט בלי מוכרת שתשגע אותנו, בלי להמתין בתור לקופה ובלי יותר מידי טרחה. דבר המוביל אותנו הישר לסיבה השנייה.
-אתרי מכרזים פשוט נוחים לנו. כי איפה עוד אפשר לקנות בבוקסר או בפיג'מה ומבלי לצאת מהבית אם לא דרך הרשת? זה נוח ונוחות תמיד משתלמת לצרכן! לא צריך להתלבש, לרדת לאוטו, לחפש חניה, לחפש את הילדים שמתרוצצים בחנויות ולחזור הביתה עייפים ומותשים. צריך פשוט להדליק את המחשב. יש יותר פשוט מזה?
- סיבה נוספת שאנשים אוהבים ומעדיפים לרכוש באתרי מכרזים הוא עניין הכמות שמשחק פה תפקיד חשוב. בדילים ומבצעים רגילים באינטרנט הכמות שמוצעת למכירה היא לא רבה.
לדוגמא, אנחנו לא תמיד נוכל למצוא מספיק שוברים לאותה מסעדה גם בשבילנו וגם בשביל שלושת הזוגות הקבועים שאנחנו הולכים איתם. נצטרך להתפשר או פשוט לשלם מחיר מלא.
אך אתרי המכרזים דואגים לנו לכמות שוברים כל-כך גדולה ומספקת, שיותר ויותר אנשים רואים זו כהזדמנות מצוינת לקחת את כל המשפחה למסעדה וליהנות מהחוויה. דבר שהם לאו דווקא היו עושים ביום-יום.
-בנוסף, אתרי מכרזים עושים חיל לבתי העסק עימם הם עובדים:
מסעדות רבות זכו לקהל יעד חדש שבדרך אחרת לא היה מגיע אליהם.
יש לבעלי העסקים את ההזדמנות לצרף לעצם קהל לקוחות חדש, שמגיע עם הפוטנציאל להפוך לקהל לקוחות קבוע וחוזר במידה והוא יאהב את החוויה המוצעת לו. ובתי עסק רבים הבינו שבמקום לבזבז סכומים מכובדים על פרסומות עדיף להם לתת שוברים שיוזילו את תשלום הארוחה.
הרי הכסף הזה יצא בין כה וכה. בין אם לפרסום או בין אם בהוזלה בחשבון הסועדים. אז למה לא להביא פשוט לקוחות נוספים?
זהו דבר חכם ונכון שהופך עסקים רבים למוכרים יותר, נחשבים יותר והכי חשוב- עמוסים יותר בלקוחות!
-סיבה נוספת היא שקהל הצרכנים אוהב לקנות איפה שכולם קונים. יש עדר והרוב הגדול הולך בתלמיו. וללקוח הישראלי קל יותר להוציא את הארנק ואת כרטיס האשראי כשהוא רואה שביחד איתו עוד X, עוד Y לקוחות קנו גם הם. הביטחון שזה שעוד אנשים רכשו את המוצר הזה והזה באתר הזה והזה עושה את העבודה הרצויה והתוצאות מדברות בעד עצמן.
יש עוד הרבה סיבות כדאי לבנות אתר מכרזים, ואת הסיבות הללו ניתן לפרוס על אינספור עמודים.
אך הסיבה הנכונה ביותר והאמיתית ביותר היא שזוהי תרבות הצריכה החדשה.
זה הקניון הווירטואלי החדש שכולם הולכים אליו.
זה המקום שממנו מתחיל סל הקניות החדש של הלקוח הישראלי.
ולפי מה שאנו רואים- הקניון הווירטואלי הזה עוד לא הגיע לשיאו. עוד ועוד מגלים על קיומו ורוצים גם הם להפוך ללקוחות הקבועים של העולם החדש והמתקדם של הקניות בישראל.
יש עוד המוד סיבות לבניית אתר מכרזים ובניית חנות וירטואלית . ..
בובל'ה - עושה לך בובל'ה של מסיבת רווקות