אם יש לך כישרון ויצירתיות ואתה מעוניין לעבוד על המחשב בבית בשביל השלמת הכנסה או כמקצוע מרכזי בחייך מומלץ לך לבדוק את העניין של תוכניות שותפים. נושא תכניות שותפים למכירת מוצרים דרך האינטרנט עושה באזז רציני בשנים האחרונות בארה"ב ובאירופה ובשנה האחרונה גם עשה עלייה ארצה. במאמר שלפנינו לא נתמקד בנושא תוכניות שותפים אלא בכלי המרכזי שיכול להקל את חייך בשיווק מוצרים בתכניות שותפים: פרסום בגוגל AdWords.
אז אחרי שנרשמת לתוכנית השותפים שנמצאה אטרקטיבית בעיניך אתה מעוניין להביא גולשים שמעוניינים במוצר שיכנסו דווקא דרך הלינק שלך. אין סיבה שלא להשקיע כסף בפרסום מודעות בשירות גוגל AdWords רק שחשוב לעשות זאת בצורה מקצועית ואחראית.
העלות המקסימאלית לקליק ששווה לך לשלם היא הרווח שלך מרכישה אחת לחלק לכמות הקליקים הנדרשים לגרימה לרכישה אחת.
איך מגיעים לנוסחה האופטימאלית?
קודם כל אתה מנסה מספר קמפיינים של פרסום בגוגל AdWords ובודק איזה קמפיין הביא להכי הרבה כניסות ורכישות. לאחר שבחרת את הקמפיין הטוב ביותר אתה צריך לבדוק מהי העלות לקליק שהכי שווה לך לשלם ועדיין לקבל מספר כניסות סביר.
אחרי שמצאנו את הקמפיין הטוב ואת העלות לקליק המשתלמת צריך לבדוק האם המספר הממוצע של קליקים שמביאים לידי רכישה הינו פחות מהרווח שלנו מרכישה. אם כן יש לנו מתכון מנצח לרווחים די פסיביים מהאינטרנט. וכל מה שנותר זה לשבת רגל על רגל עד סוף החודש ולצפות בגרפים של הקליקים ושל הרכישות.
מחברי הבלוג: g1948.com ? מיינפריים סיסטמס