ישנן דרכים רבות להשיג לקוחות לעסק שלך. אתה יכול להיות הבעלים של מקדונלד 'ס הטוב ביותר בבלוק, אבל אם אין תנועה של לקוחות הכסף לא יגיע וזה מצב ששום בעל עסק לא ירצה להיות בו. אם אתה הבעלים של עסק מקוון או באינטרנט, או שאתה מקבל את התנועה שלך בחינם או שהעסק שלך פועל על בסיס פרסום בתשלום.
אם כבר יש לך עסק באינטרנט, אתה יכול לנסות להשיג תנועה בחינם. אתה יכול לנסות לנבור באינטרנט כדי להבין איך לקדם את האתר שלך במנועי חיפוש דוגמת גוגל ולבזבז שעות על גבי שעות בפעילות סרק של משאים ומתנים עם בעלי אתרים אחרים. אתה יכול לנסות לפתוח קבוצה בפייסבוק ולחכות במתח כל יום כדי לראות אם עוד לקוח פוטנציאלי עשה לייק לעמוד שלך או עזב. בשני המקרים תגלה מהר מאוד שההשקעה אינה שווה את המאמץ.
אז תעבור לשלם עבור הפרסום באינטרנט. חברות קידום אתרים יציעו לך את שירותם תמורת אלפי שקלים בחודש ויבטיחו לך קידום בתוצאות האורגניות של גוגל ואולי גם יוציאו ממך תקציב שמן לפרסום ממומן. אבל בדיוק כמוך יש להם עוד עשרות לקוחות ותוך כמה חודשים תגלה שאתה מוציא אלפי שקלים ולא יודע מה בדיוק אתה מקבל בתמורה.
התחנה הבאה אליה תגיע ככל הנראה תהיה עבודה עם רשתות שותפים שיבטיחו לספק לך לידים במחירים נמוכים. המודל הזה נשמע מבטיח, הרי אתה משלם רק עבור לקוחות פוטנציאליים מדויקים ולא זורק סתם כסף על פרסום מפוזר. הכל נכון, עד שתגלה שאתה מקבל ומשלם על לידים כפולים, משובשים או מילדים משועממים שמילאו טופס בשתיים בלילה.
אז מה הפתרון? המודל העדכני ביותר הקיים היום בשוק מציע איסוף לקוחות דרך כל השיטות המוזכרות לעיל אך עם תוספת של סינון טכנולוגי ואנושי מתקדם של הלידים לפני שהם מועברים ללקוח, כך שאתה מקבל ומשלם רק על ליד חם ואמיתי שממתין לשיחה ממך.
זה הזמן לעבור לדור הבא של עולם הפרסום. עולם מבוסס תוצאות שבו תדע בדיוק על מה אתה משלם וכמה. שיהיה בהצלחה!