סרטי תדמית
אחד ההתמחויות של חברות שמתעסקות בהפקת סרטי תדמית של חברות או ארגונים השואפים להיראות ,הניסיון הנביעה מהתעסקות רב שנים.
דוגמה להפקת סרטי תדמית , שבמשך שנים, הסרט עקב אחרי חברה בכל התערוכות ברחבי העולם.
כל הפקת סרטי תדמית מלווה עם מנהל יצירתי אשר דואג שהסרט יהיה יצירתי – אומנותי עם הטכניקות למשימה זו . דרישות הלקוח הם אבן דרך לשקיפות החברה או הארגון בפני הצופים או הגולשים .
בשלב ראשון של הפקת סרטי תדמית יוצרים קשר עם המנכ"ל אשר מספר בהרחבה על החברה ופעולתה .
בשלב שני של הפקת סרטי תדמית מתקיימים ראיונות עם מנהלי עבודה או מנהלי אגפים , נוצרים קווים אופניים אשר יבואו לידי ביטוי בסרט תדמית . המנהל יספר בקצרה על עבודתו . המפיק יבצעה צילומי וידאו וסטייל של החברה או של הארגון וישלב עם חומר מדיה קיים – כל זה יהווה בסיס לסקיצה ראשונית.
בהפקת סרטי תדמית יהיו הפרקים הבאים :
1. ההנהלה והחברה – סקירה כללית ותולדות העבר.
2. החומר האנושי – רמת העובדים ודבקותם לעבודה .
3. המערכות הטכניות בחברה או הארגון , העכשוויים .
4. שינוע ושמירה על התקנים והנהלים .
5. מרכזי ההדרכה לעובדים וחדרי חשיפת מוצרים וישיבות .
6. הסרט תדמי ידגיש את הנושא של סקר הנהלה : פעולות מתקנות , פעולות מונעות , החלטות עתידיות ומינוים חדשים .
הפקת סרטי תדמית יאפיין , בסופו של דבר את הדינאמיקה והחדשנות של המחלקות ויהווה אמצעי
שיווקי לקידום מכירות . אנשי החברה יקבלו משוב חיובי אשר יעלה את גאוותם ושייכותם
לחברה .
ההנהלה תקבל ערך מוסף כלפי מבקרים או משקיעים אשר יראו בחיוב התחברות לחברה או הארגון והפיכתם לשותפים פעילים .
העובדים יקבלו חומר למחשבה , כיצד לשפר או להשתפר - זה יהיה שיחת היום יום , אפילו
בזמן הפנוי עם חברים .
בסיכום הסרט עולה כסף אבל שווה זהב .