1. הגדרת מטרות האתר
דבר ראשון בבבנית אתרים חייב להגדיר מהם מטרות האתר אותו אנו רוצים לבנות, הגדרה ברורה של למה ישמש האתר? מי קהל היעד של האתר? מה הפונקציונאליות הנדרשת מהאתר? וכ"ו.
2. מחקר שוק
אחרי שהגדרנו מהם מטרות האתר יש ללמוד מה קיים בתחום שלכם. מה מצליח ומה נכשל? מי הם המתחרים? מי הם השותפים הפוטנציאלים? ועוד שאלות רבות. לימוד מקיף עשוי למנוע מכם טעויות רבות בהמשך.
3. רכישת דומיין ואחסון לאתר
רכישת שם דומיין נכון היא פעולה בעלת חשיבות מרובה להצלחה שלכם. כמו כן יש למצוא חברת אחסון טובה ואמינה שתבטיח את זמינות האתר לכם.
4. בחירת מילות מפתח
בשלב זה מגדירים את מילות המפתח חשובות לאתר ושלב זה הוא יכול להיות הקובע אם האתר יצליח או יפול.
הרבה אנשים וחברות לבניית אתרים אשר בונים אתרים ללקוחות לא שמים דגש לבחירת מילות מפתח לאתר וזאת טעות קריטית היות ומנועי החיפוש (גוגל,בינג,יאהו וכ"ו) נותנות דגש למילות המפתח באתר לדירוגו בעמודי החיפוש שלהם. (לא מדובר במילות מפתח לMETA TAG אלא לתוכן האתר עצמו).
5. כתיבת תוכן האתר
כתיבת תוכן איכותי על פי מילות המפתח שנבחרו.
תוכן שגם יגרום למשתמשים להגיע לאתר שלכם וגם ישכנע אותם להגשים את מטרת האתר.
וכמובן גוגל שהכריזו ש"תוכן הוא המלך" אז רצוי להקשים להם ולתת להם מה שהם מחפשים.
6. בחירת חברת פיתוח אתרים
כמובן שלא כל אחד יודע לבנות אתר אבל הדבר נעשה פשוט יותר מיום ליום, יחד עם זאת עדיין יש כאלה שלא רוצים או אין להם זמן לעשות
זאת בעצמם ופה נכנס ופה נכנסים חברות לבניית אתרים.
גם פה יש לברר עם החברה לבניית אתרים שבחרתם מתאימה לכם.
7. פיתוח האתר
תהליך הפיתוח כולל את עיצוב האתר ובנית ממשק המשתמש שלו כך שזהו בעצם הקמת האתר.
8. קידום אתרים במנועי חיפוש
אז גם אם בניתם את האתר הכי יפה או הכי טוב הוא לא יצליח אם האתר לא יעבור תהליך של קידום אתרים
כמובן שניתן לפרט כל שלב ושלב יותר אך זהו הסבר בקצרה וברור שזהו תהליך שלא מסתיים כי תמיד יש לעדכן לחדש ולשפר את האתר.
באינטרנט בניית אתרים מספקת פתרונות אינטרנט מתקדמים, בניית אתרים, קידום אתרים , מערכות ניהול תוכן, ייעוץ שיווקי ומגוון רחב של שירותים אינטרנטים שיענו על כל דרישות העסק שלך.