ככל שבעלת מכון היופי יותר עמוסה כך היא יותר מתקשה להגיע לדברים. תגובותיה איטיות יותר והניירות שממשיכים להיערם על שולחן העבודה שלה רק מוסיפים לתחושה הרעה.
רבות מאיתנו חושבות: "ברגע שיתפנו לי כמה דקות בלו"ז העמוס... מייד אסדר את הכל אחת ולתמיד". איכשהו זה אף פעם לא קורה.
איך עוצרים את כדור השלג הזה?
איך גורמים לסחרחורת לעצור?
וכמה זה באמת עולה לנו?
באקדמיה לניהול ושיווק של הלגה אנו ממליצים על שיטה ממש מוצלחת:
למרות שנראה שזה הדבר האחרון שיש כוח לעשותו, בעלת העסק צריכה לשים את כל הצרות בצד ולקחת שליטה על התקשורות הנמצאות בערימה על שולחנה. עליה לעבור פריט אחר פריט ופשוט לעשות בו סדר.
הכוונה איננה "שימי את הניירות בערימה מסודרת בצד ליום אחר", אלא באמת לקחת נייר-נייר ליד ובאמת לטפל בו. להגיב למכתבים ולמסרים, להוציא הוראות, לתייק את המסמכים איפה שצריך.
צריך להמשיך לעשות זאת עד שהשולחן נקי לחלוטין.
מעבר לכך שזה מאוד מרגיע ומעודד וגורם לפעול הרבה יותר במהירות לאחר מכן, תתפלאו לגלות מה הלך לאיבוד אי-שם בערימות שלכן. אתן עשויות לגלות שם אוצרות!
תלמידה שלנו באקדמיה לניהול ושיווק של הלגה סיפרה שכאשר ביצעה פעולה כזו היא גילתה 15 (!!!) הודעות מלקוחות, שרצו לקבוע תורים לטיפולים שונים אצלה במכון, אך לא נענו. המשמעות הכספית של זה ברורה.
בשורה התחתונה אנו ממליצים להקצות זמן קבוע מידי יום לטיפול בשולחן העבודה.
זה זמן קדוש. טפלו בכל אחד מהניירות בצורה מלאה, עד שתגיעו לשולחן נקי.
זה כדאי ומשתלם!
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים אפשר למצוא אותנו גם בפייסבוק