אתה ודאי מוצא את עצמך מתלבט איך יעלה בידך להוסיף לקוחות חדשים ובו בזמן להגדיל מכירות ללקוחות הקיימים. בעלי עסק רבים מתאמצים לאזן בין שימור לקוחות לבין גיוס לקוחות ופעילות מכירתית נמרצת. כדי להשיג איזון כזה, חשוב להביא את פעילות העסק שלך למצב של יעילות מקסימלית. עם טלמיטינג המשימה הזו הופכת לקלה הרבה יותר.
מה זה טלמיטינג בעצם?
באופן הבסיסי ביותר, טלמיטינג משמעו קיום שיחות יזומות ללקוחות, לצורך תיאום פגישות עם סוכן המכירות. בפועל, שירותי טלמיטינג הם הרבה יותר מפעילות פקידותית של ניהול יומן פגישות: שיחות הטלפון שנערכות במסגרת הטלמיטינג מכינות את הקרקע למכירה מוצלחת ומגדילות את סיכויי סוכן המכירות שלך לסגור עסקה.
שלא כמו טלמרקטינג, שמיועד לביצוע מכירות דרך הטלפון, נציגי שירות במוקד הטלמיטינג לא מבצעים את המכירה בפועל, אבל תורמים תרומה משמעותית למכירה. נציג טוב יידע להסביר היטב ללקוח את מהות השירות או המוצר שאתה מציע, יזהה ויטפל מבעוד מועד בהתנגדויות אפשריות ויגרום ללקוח לצפות לפגישה העסקית ולקנייה.
למה אתה זקוק לטלמיטינג?
אם תתבונן על פעילותם של צוות סוכני המכירות שלך, תתפלא לגלות כמה מעט זמן מוקדש לפעילות מכירתית. גם אם אתה מעסיק את מיטב אנשי המכירות, ללא גיבוי של שירות טלמיטינג נגזר עליהם לבזבז זמן יקר על קביעת פגישות, הצגת פעילות העסק והמוצרים השונים. ואחרי כל זה, הלקוח יבקש זמן לחשוב, במקום לסגור את העסקה בו ברגע.
כיצד טלמיטינג לעסקים מייעל את העסק?
לכן, היתרון הראשון של טלמיטינג לעסקים טמון בזמן שחוסך המוקד לסוכן המכירות. ברגע שקביעת הפגישות נערכת על ידי נציגי המוקד, הסוכן פנוי סוף סוף למכור ולעבוד, בלי לדאוג ללוגיסטיקה, לארגון הפגישה וללוח הזמנים.
אך היתרון המרכזי בהעסקת נציגי טלמיטינג הוא הגיבוי שהם מעניקים לסוכן בביצוע המכירה. הנציגים הטלפוניים הם אנשי מכירות בפני עצמם והם מציידים את הלקוח בידע חשוב וברושם חיובי על העסק שלך מבעוד מועד. לאחר שיחת טלפון טובה, הלקוח כבר מוכן לקנות. לסוכן צפויה עבודה קלה הרבה יותר בזכות הפעילות המקדימה.
מי נמצא מעבר לקו?
נציגי הטלמיטינג שעובדים עבורך חייבים להיות בעלי כושר ביטוי מרשים ואוריינטציה מכירתית. נציגים עם ניסיון קודם בשיחות טלמרקטינג הם מועמדים טובים, אך חשוב לזכור ששירותי טלמיטינג אמורים להכין את השטח עבור הסוכן. ודא שהנציגים מכירים את שירותי העסק שלך כמו שצריך ויודעים להציג אותם בצורה אטרקטיבית ללקוחות.
פירוט שלל היתרונות של טלמיטינג
אם טרם הבנת את חשיבותו של מוקד הטלמיטינג, נפרט אותם עבורך אחד אחד:
• חסכון בזמן עבודה
• הגברת יעילות סוכני המכירות
• הגדלת כמות המכירות
• יצירת תדמית חיובית של העסק בקרב הלקוחות
• מתן שירות אדיב ומקצועי יותר
בעלי עסק רבים פונים כיום לחברות מקצועיות עבור שירותי טלמיטיג. חברות אלו מעסיקות נציגים מעולים ורבי ניסיון. בזכות חברות אלו בעלי עסק רבים יכולים להצליח בצורה ממשית ובקלות – עם מוקד טלמיטינג חיצוני ומקצועי.