כשרוצים להדגיש יתרונות של רישוי מותגים קל מאוד לדבר על המותג הנ"ל. מדובר במותג שהוא שם דבר בתחומו. כל מי שיש לו מושג ולו קלוש בעולם הכדורסל האמריקאי נתקל בכך מן הסתם. מדובר במסורת שפותחה והייתה לנוסחה של הצלחה עוד בשנות התשעים של המאה הקודמת ובתחילת האלף הזה. חברת רייבוק, שהייתה בעלת המותג בתחילה, עברה איתו לתחום רישוי המותגים ויצרה הצלחה מסחררת בכך. כל שהיה צריך הוא לתת זהות ייחודית למוצרים של מותג זה . המותג שמזוהה כל-כך עם עולם הכדורסל ועם הצלחה. כל מי שהוא משהו בתחום זה, שואף להצטרף לכך ולא פלא. המותג יצא ייצר, איכות וייחוד תוך מתן שירות מוצלח לרוכשים אותו. כך נוצר הבדל עצום בינו לבין החברות המתחרות. השימוש בסימן מסחרי זה, הפך אותו מיידית לסמל בלעדי לאיכות מוכחת. מה שמאפיין רבות את תחום רישוי המותגים.
כך שאם תבחר לרכוש זיכיון למותג כזה, תינתן לך הזדמנות יוצאת דופן להגיע לקהל צרכנים ולקוחות פוטנציאליים גדול מה שאתה מצפה. המותג כבר הוכיח את עצמו, על ידי שמירת האיכות הגבוההבאופן עקבי. מעתה תהיה גם אתה קשור לכך. הקישור בין מותג מצליח אליך יהיה וודאי, כמו גם ההבטחה ללקוחות רבים יותר בעתיד.
קל להביא מותג זה כדוגמא, שכן כל התמונה היא תמונה של הצלחה. של לקוחות הנאמנים למותג היום וגם ללקוחות שכאלה בעתיד. על ידי רכישת הזיכיון ל-ABOVE THE RIM אתה מקבל נגישות מיידית לשמות הגדולים בתחום, בקנה מידה בין-לאומי. כאן מתקשר אצל הלקוח מייד ההיקש של יוקרה וכדאיות.
עם המוניטין שרכש מותג זה, אתה כרוכש הרישוי חייב לפרוח. אין מצב אחר. המוניטין שלו פותח בפניך הזדמנויות חדשות לניצול בשוק גדול באמת. כך יהפוך המותג שאתה רוכש לפופולרי יותר, והיקף המכירות רק ילך ויגדל.
כל מי שירכוש זיכיון ל-ABOVE THE RIM לדוגמא יחזה בגידול משמעותי במכירות. זהו מותג בעל מוניטין עולמי. כך שמה שקורה פה הוא סיטואציית WIN WIN . כל שעליך לעשות הוא לתפוס בזמן את כל ההזדמנויות שעולות כעת על הפרק. כולם יהיו לטובתך הזכיין.
במידה ועוד לא השתכנעת הרי ניתן רק עוד להוסיף כי ABOVE THE RIM, לדוגמא הוא מותג לרישוי שאתה יכול להיות בטוח איתו. תחום רישוי המותגים הוא תחום בטוח יחסית, שכן הכול נמצא תחת מטריה של חוזה.וכל שנותר הוא להיות אופטימי, באשר לעתיד. ההצלחה שלך, אם כן תלויה רק בך ובבחירת תחום רישוי המותגים באופנה. קח את ההזדמנות, היא כדאית.
אסתי כותבת מאמרים ועוסקת גם בכתיבה יצירתית. בעברה עבדה בעיתונות הכתובה ועסקה גם בכתבות תדמית בעיקר בתחום Brand licensing
.