אחת הדרכים להצליח בעסקים ובחיים בכלל היא להציב יעדים – ולהשיג אותם!!
הבעיה מתחילה כשאדם יציב לעצמו יעד מאוד כללי, כמו "להקים עסק משגשג".
אין שום בעיה עם היעד הזה, הוא נכון וטוב – אלא ש"להקים עסק" ו-"עסק משגשג" הם בדרך כלל שני דברים שונים.
רוצה עסק משגשג?
יש להתחיל מלהקים אותו.
יש לך כבר עסק? אם כך, היעד הנכון יהיה "לגרום לעסק לשגשג יותר". זה משהו שניתן למדוד אותו ולעבוד לכיוונו.
לכן, המכשול הגדול ביותר בדרכך להשגת היעדים הוא הגדרה רחבה מדי של היעד – מה שגורם לו להיות בלתי ניתן להשגה.
אני יוצאת מהנחה שיש לך כבר עסק, והשלב הבא הוא לגרום לו לשגשג יותר.
הפעולות הבאות שעליך לבצע יהיו:
להעריך באופן אובייקטיבי מה הרווחיות של העסק כרגע
להכין תמחור נכון יותר, שיאפשר לך להרוויח כמו שצריך מכל שעת עבודה
להכין תוכנית שיווק, שתביא לך מספיק מתעניינים בשביל שיהיה קל לסגור עסקאות
וכן הלאה.
איך מעריכים את הנתונים, מתמחרים ומשווקים?
נכון, יש הרבה דברים שצריך ללמוד כדי להגיע לזה, ואכן המטרה שלי היא לרשום אותך ללימודים באקדמיה לניהול של הלגה. אני יודעת שזה יכפיל את ההכנסות (ואת הרווחיות) שלך פי כמה וכמה.
אבל אני לא אסיים את המאמר הזה בלי טיפ:
גם אם התמחור שלך לא נכון, אפשר להגדיל את היקף העבודה מעכשיו לעכשיו אם מוציאים פלייר מתאים. כן, הפלייר התמים שכולם זורקים בפח האשפה הגדול בחדר המדרגות, עליו אני מדברת. אולי זה יבוא לך בהפתעה, אבל כשכותבים פלייר כמו שצריך, זה מביא את הלקוחות...
אנחנו מספקים גם שירות הפקת פליירים – כך שתמיד יהיה לך שפע של מתעניינים.
הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה. המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים
אפשר למצוא אותנו גם בפייסבוק