מוסך מורשה רנו יצא בשירות חדשני ומתקדם, שהיום קצת מצחיק לדבר על זה כי זה יראה לכם רגיל, אבל מוסך רנו היו הראשונים, והם אלא שהרימו את הכפפה, שקפצו למים או למי שקצת יותר.. קיררו את האמבטיה, ואיכשהוא סללו את הדרך לשאר יבואניות הרכב (המורשות, המורשות) מאחר ואף אחת לא רצתה להיות זאת שתהיה הראשונה שעושה את הצעד, כי הוא יכול להתפרש ובצדק כגלגל הצלה לא מוצלח במיוחד לחברה בטביעה..שימשו מוסכי רנו בטן רכה לבאים אחריהם.
אז מה הוא אותו שירות איכותי ומתקדם? בקנית רכב חדש ובעלות של תשלום אשר לא ידוע מאחר והוא ניבלע במחיר הרכב הגבוה, על כל שירות מכל סוג שהוא שיזדקק הרכב, תיקח חברת רנו את הרכב מדלת הבית שלכם, ותחזיר אותו לאחר הטיפול מבלי שיהיה לכם צורך להניד עפעף, השירות הוא אכן מתקדם ביותר, והוא בהחלט מראה על חשיבה איך עוד ניתן להועיל ללקוחות וגם כמובן איך ניתן לקחת את הכסף שלהם..בלי ספק.
אז מדוע פחדו כל כך החברות המיתחרות לקפוץ למים? יש לכך כמה סיבות.
הראשונה, ישנם שירותים שאכן יכולים מאד להועיל לצרכנים אבל חברות גדולות או חברות נחשבות אף פעם לא יורידו, לכאורה את כבודם. וזאת כדי לשמור על רף מסוים אשר נבנה בעמל ובייזע, זה כמו שזארה אף פעם לא תשתתף בסיילים כלליים של הקניון, גם אם יועילו ללקוחותיה. כי זהו סוג של רף שהיא לעולם לא תעבור, כמו שלא תצפו מדולצה או מגבאנה לשים סטנדים בקניון איילון, אפילו שזה אומר שאתם תוכלו לקנות ולראות ולהרגיש, זה לא יקרה ולא בגלל שיש לגבאנה בעיה לשלוח את הסחורה לפה.
הסיבה השניה שדומה במיקצת לראשונה אך הפרנציפ שונה, יש אימרה שאומרת שמי שצועק, הוא במצוקה. ולכן חברה כמו מוסך רנו שצריכה להוציא שירות כזה, או שהיא במצוקה נוראית, או שהיא לא, אבל מנהל תמהיל השיווק שלה גרוע, אחד מהשניים. כי ככה זה,המחירים, המבצעים והפעולות שמבצעת חברה הם חלק מתמהיל השיווק והם קובעים את דירוגה של החברה בשוק. אז מוסך רנו, הרים את הכפפה ושימש כר נירחב לבעלי המוסכים הבאים אחריו, אגב מוסך ניסאן לא קיים אף פעם באופן עצמאי, תמיד הוא יהיה תחת אותה כיפה עם רנו, אך מוסך מורשה רנו מישום מה לא מצא לנכון להכניס את מוסך ניסאן לשירות. כי כמו שכבר הסברתי, זה שיווק. הכל מדוד ובדוק, לא עושים שום דבר סתם.