אין חכם כבעל ניסיון אולם נראה כי באקדמיה בארץ לא תמיד יש דגש על הניסיון המעשי אשר כה חשוב לסטודנטים כאשר הם יוצאים לעולם האמיתי. נראה כי חוץ מהסטודנטים לרפואה, שבאים במגע עם החומר האנושי איתו הם יצטרכו לעבוד כל חייהם, הסטודנטים הלומדים בפקולטות השונות באוניברסיטאות ברחבי הארץ מסתפקים בחוויה תיאורטית למדי. אולם, ישנם מספר מרצים אשר חורגים מתבנית הלימודים התיאורטית ונותנים לסטודנטים שלהם טבילת אש בעולם האמיתי אליו הם יצאו עם תום לימודיהם. בין המרצים הללו נמנה אמיר כהן,אסטרטג שיווק במקצועו, אשר, כמרצה באוניברסיטת חיפה, הוביל את הסטודנטים שלו לתקשורת בפרויקט פרסום. על הסטודנטים הוטלה המשימה הלא פשוטה כלל של בניית קמפיינים ללקוחות של המרצה. רציונאל הפעולה של אמיר כהן היה כי על הסטודנטים שלו להתנסות בתחום הפרסום והשיווק כבר בהיותם באקדמיה בכדי שיצאו מוכנים יותר ומשכילים יותר לשוק העבודה התחרותי. לשם כך רתם אמיר כהן את עזרתם של 3 מהלקוחות איתם עבד כיועץ שיווק אסטרטגי.
הסטודנטים בחוג לתקשורת של אוניברסיטת חיפה, זכו להפגש, פנים אל פנים, עם בעלי חברות ידועות ומצליחות כגון: ריקושט,פאפאגאיו,צבר נופש ועוד. מפגשים אלה היו חלק מבניית קמפיין פרסום שהוטל עליהם לבנות עבור לקוחות אלה.
פרוייקט ייחודי זה אף זכה לתעודה רבה בעולם העסקים הישראלי וחברות נוספות פנו וביקשו להמנות גם הן על רשימת החברות הפותחות בעבור האקדמיה צוהר לעולם העסקים.
דודי פלד, בעלי רשת ריקושט, צוטט בירחון עסקי מקצועי, בו אמר את הדברים הבאים:
שילוב זה בין העולם המעשי לעולם האקדמיה, מבורך והיינו רוצים לראות עוד שילובים כאלו בעתיד.
אין ספק שמהלך כזה שאמיר כהן היה אחד מהניצנים הראשונים שלו, יכול לרענן את פני האקדמיה בארץ, לפחות במקצועות המאפשרות שילוב שכזה ולהכין מנטלית את הסטודנטים לעולם שמחוץ לאקדמיה