פרסום בפייסבוק - 5 טיפים מועילים
טוב, כל העולם היום בפייסבוק, זה כבר ידוע !
אבל תחום פרסום בפייסבוק עדיין לא משמעותי והמפרסמים שם מועטים (למרות שהם גדלים מיום ליום)
אם אתה גם בעל עסק שרוצה לפרסם בפייסבוק, הכנו לך כאן מספר טיפים מועילים שיעזרו לך לנהל נכון את הפרסום בפייסבוק
• פרסם מוצר אחד בלבד - כמו בכל פרסום, גם כאשר מפרסמים בפייסבוק חייבים לפרסם מוצר אחד (או שירות אחד) ולא להתפזר על פני כמה דברים.
לדוג', אם אתה בעל חנות למוצרי חשמל כדאי לך לפרסם "מקרר בהנחה" ולא "מכשירי חשמל בהנחה"
פרסום ממוקד מביא אנשים ממוקדים, ואם יש לך מספר פריטים במבצע, כדאי לך לבנות קמפיין פרסומי עבור כ"א מהם.
• מקד את קהל היעד - היתרון המדהים של פייסבוק הוא שאנחנו בוחרים איזה קהל יעד אנחנו מעוניינים שיראה את הפרסומות שלנו
אנחנו יכולים לכוון לגברים או נשים, לגילאים מסויימים, איזורי מגורים ועוד
תחשבו טוב איזה קהל יעד עונה על הדרישות שלכם ותתמקדו רק בו
• עלות לקליק - קליק בפייסבוק יכול לנוע בין סנט בודד למספר דולרים
ההצעה שלנו היא לתת הצעת מחיר זולה מספר ימים ולעלות אותה בהדרגה
• התמונה - פרסום בפייסבוק מאפשר לנו להכניס תמונה למודעה שלנו, תחשבו טוב לפני שאתם שמים תמונה מסויימת
זה יכול להשפיע דרמטית על איכות הפרסום
פרסום בפייסבוק הוא בדיוק כמו כל פרסום אחר, הקריאטייב חשוב ואפילו חשוב מאוד
במידה ואתם מתלבטים בין 2 מודעות, העלות את שתיהן ותעשו ניסיון, לאחר שבוע תוכלו לבדוק איזה מודעה עבדה טוב יותר ולהמשיך לפרסם אותה
• המשפט - פרסום בפייסבוק מאפשר לנו לרשום משפט קצר שמזמין את הגולש להכנס למודעה שלנו, המשפט הוא חשוב מאין כמוהו מכיוון שאם הוא מזמין את הגולש להכנס אליו, היחס בין החשיפה להקלקה יהיה גבוה ומכאן המחיר יירד
ההצעה שלנו היא לבדוק מספר משפטים למשך שבוע ולבדוק לאחר מכן מי הצליח מביניהם ולהמשיך איתו
עד כאן היה מאמר הקצר על פרסום בפייסבוק
אם יש לכם עוד שאלות, אתם מוזמנים להכנס לאתר שלנו בלינק הבא: פרסום בפייסבוק
ואנחנו מבטיחים לעזור
כל טוב ובהצלחה !
המחבר הינו משווק אתרים ומייעץ באופן פרטני בתחום האינטרנט
פרסום בפייסבוק עושים עם מתקדמים