שקיפות חיונית ללקוחות הקצה שלנו זוהי האומנות במתן שירות ללא תחרות,כיום ברשת האינטרנט חברות
משקיעות משאבים גדולים לקדם עצמם ברשת באמצעות פרסום ממוקד וקידום אורגני .
סיור וירטואלי אינו הכלי החזותי ביותר למימוש עבור לקוחות הגולשים באינטרנט.
עסק המצפה לקבל פידבקים חיוביים מהגולשים באתרו, חייב להשקיע בתוכן ויזואלי חדשני.
גולשים אם סקרנים מטיבם ומחפשים ריגושים בכל דף חדש אליו אן נוחתים ומצפים מהאתר שיספק
להם מלא תוכן תמונות ואינטראקטיביות ממשית.
היתרון הממשי בסיור וירטואלי איכותי באתר אינטרנט הוא זמן הגלישה באתר.
נוכחות המקרבת בין הלקוח לבעל העסק, ויחס של אמון בכך שהעסק מספק שקיפות מקסימלית.
בנוסף הטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק מספקות מגוון רחב של סיורים וירטואליים .
כאשר הדגש הוא על איכות התמונה , ואפליקציות מתקדמות של תוכן אינטרנטי חדשני.
העתיד הקרוב מכוון אותנו לנהל הכל דרך הרשת , גם את הקניות המכוונות שאנו צורכים
ניתן לראות כבר היום בחנויות ברשת הנותנות תחושה שאתה מסתובב בחנות עצמה בזמן הרכישה .
כמו כן רשתות מזון גדולות מתחילות בשקיפות דרך הרשת לקהל לקוחותיהם בקניה ובהזמנה ONLINE
ההמלצה הטובה ביותר היא להשקיע בשקיפות ללקוחותיכם שאחד הכלים החזותיים
היעילים ביותר בעלי שקיפות הוא סיור וירטואלי.
העין קודם כל מצלמת ואחר-כך קוראת. אם לא תפסת אותה מיד – יכול להיות שפספסת אותה לתמיד.
פנה לצרכן דרך זה, תגובה חזותית היא הפניה החזקה והמושכת ביותר.
והיא אמינה דרך המדיה .אנשים ספקניים לגבי מפרסמים ופרסומות, מוסס את ספקנותם.
אמור אמת דרך סיור וירטואלי .
היה מדויק באפיון התוכן , זה יוסיף לאמינות שלך ויביא אליך לקוחות חדשים בטווח קצר ללא כל ספק.
ויזואליות משתלטת על הרשת בקרוב תראו הרבה יותר תמונות ומדיה אינטראקטיבית באינטרנט.
אורי פז