דמיינו לעצמכם מצב: גולש מחפש משהו באינטרנט. זה יכול להיות שירות, זה יכול להיות מוצר, זה יכול להיות "סתם" מידע. הוא מקליד את רצונו במנוע החיפוש, ומקבל רשימת אתרים, שכרגע שווים בעיניו לגמרי. אין אתר אחד שיש לו עדיפות גבוהה על משנהו. הוא נכנס לאתר שבכל זאת נראה לו הרלוונטי ביותר למה שחיפש, ומתחיל לבדוק אם אכן כך. אמנם, סביר שההתרשמות הראשונה שלו תהיה דווקא מהעיצוב, אולם שנייה אחת אחרי שיביע בפני עצמו את התרשמותו, הוא יתחיל לעיין בתוכן. רוב הסיכויים, שאם התוכן יהיה מאוד רלוונטי למה שהגולש חיפש, גם אם האתר מעוצב בצורה מאוד לא טובה, כזו שלא ברור איך צבע אחד קשור לצבע אחר ומה הצורות שברקע אמורות להגיד, הגולש יישאר באתר וימשיך לחקור ולקרוא. למה? כי התוכן הוא המלך, נקודה. אם הגעתי למקום שבו אני יכולה לקרוא את התשובה המדויקת לשאלה שהיתה לי, או להזמין בדיוק את השירות שהייתי צריכה, העיצוב כבר לא משנה לי.
זאת הסיבה, שהתוכן הוא גורם מכריע באתר, והוא צריך להיות נכון לגולש. זאת בדיוק הסיבה, שכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט הפכה בשנים האחרונות למקצוע מאוד מבוקש. כותבי תוכן מקצועיים כותבים תוכן על פי מחקרי מילות מפתח שהם מבצעים, כדי שהתוכן ייכתב בהתאמה מלאה למילות החיפוש של הגולשים. בנוסף, כותבי תוכן יכולים לסייע לקידום אתרים באמצעות בחירה במילים הנכונות ובאמצעות כתיבת מאמרי SEO - מאמרים התומכים בנושאים בהם עוסק האתר.
הניסיון שרוכשים כותבי התוכן בכתיבת תוכן לאתרי אינטרנט מאפשר להם לכתוב גם על מה שהגולש רוצה לדעת, וגם באופן שבו הגולש מחפש. כך, הגולשים מקבלים את התוכן המדויק שהם מחפשים, והאתר מתקדם בהתאם במנועי החיפוש. אלה ועוד, הן הסיבות לכך, שרצוי מאוד להיעזר בכותב תוכן מנוסה, העושה שימוש ביכולת הכתיבה הטובה שלו, בניסיון שצבר ובכלים השונים שמסייעים לו באיתור מילות המפתח הרלוונטיות לתחום.
הבחירה בכותב תוכן צריכה להיעשות על פי הניסיון שיש לו, המלצות מלקוחות וכמובן גם כימיה, על מנת שתוכלו לעבוד יחד לתקופה ארוכה ולהשיג תוצאות טובות.
בהצלחה!