רשת המרכולים "אושר עד" ,אכן מצליחה לצבור לה קהל לקוחות נאמנים, בשל המחירים, המגוון, נראות החנות, המעברים הגדולים והמקצועיות.
בכל פעם שאני מגיע לאזור מגדל העמק, אני מקפיד לפקוד את החנות, אשר מפתיעה בניקיונה וברוחב המעברים. פשוט יש מקום להסתובב, ולא להתפתל כמו נחש באזור הירקות והחלב.
כל לקוח שנכנס לרשת מצפה למצוא מחירים יקרים מאחר והכול מסודר ומצוחצח, אלא שכאן באה ההפתעה! המחירים פשוט לא מובנים - מאוד נמוכים.
הרשת הוקמה לאחר שרשת "אלף", שהוקמה על ידם נמכרה לשופרסל. הרוכשת, בחפזונה לסגור את העסקה, לא השכילה לקבוע להם תקופת צינון (מעבר לשנה אחת) וכנראה מצטערת על טעות זאת.
הייתה לי ההזדמנות להכיר חלק מהשותפים, כמנהל היבוא של שופרסל. הרושם שהם השאירו אחרי כל פגישה היה עצום.
התנהלותם חכמה, פשוטה ולא בירוקרטית, והכי חשוב הם מעורים בכל פרט ופרט. השותפים מעודכנים בכל מחיר קניה ובכל מבצע, לא משחקים אותה מנהלים גדולים, פשוט אנשי עבודה – ועל זה מגיע להם "שאפו"!. השותפים הם נמצאים כל הזמן "על רצפת המכירה", גם שהם במשרד.
מאחל להם ולציבור הלקוחות, שבטוח ייהנה מהחנות, הצלחה גדולה ונקווה שלא יעשו "אקזיט" כל כך מהר, כדי שנוכל אנו, כצרכנים, ליהנות מהחושים המסחריים המבורכים שלהם ומהחזית שפתחו בליבו של "עמק הבכא- בפתחה של בני ברק" מול שופרסל דיל, רמי לוי וכמעט שכחנו את מגה בקניון.
הכותב יובל לובנשטיין משמש כיועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה. שימש במגוון
אני יובל לובנשטיין יועץ עצמאי בנושאי קמעונאות:
- יעוץ שיווקי לרשתות קימעונאיות
- יעוץ שיווקי לחברות מוצרי צריכה - חברות יצרניות ויבואניות
- יעוץ וליווי תהליכי מיזוג בעיקר בדגש השיווקי והעיסקי.
בלוג חדש מאת יובל לובנשטיין מסחר וקמעונאות - הסודות מאחורי המדפים