אתרי תדמית התחילו בשנים הראשונות של האינטרנט הישראלי כאשר אתרי תוכן ניהוליים היו פחות מקובלים, ההתחלה של אתרי תדמית הייתה בשנים אלו כאתרים גרפיים ללא ניהול וללא שליטה כלל וכלל על תכני האתר, בניית אתרים מסוג זה הייתה דבר מקובל במיוחד כאשר נכנס הפלאש לתמונה ואז היה ניתן להראות אלמנטיים גרפיים יותר מרשימים מאשר תמונה רגילה.
כיום אתרי תדמית נהיו קצת יותר מורכבים, גם לאתרים תדמיתיים כיום יש מערכות ניהול, כאשר מה שמבדיל בין אתר תדמיתי לאתר תוכן זה הלקוח עצמו,אתר תדמיתי מן הסתם יכל להיות ולהראות רק עסק בודד, במידה וזה כבר אתר שמייצג מספר עסקים, ניתן לקרוא לאתר זה "אתר שער" למספר עסקים או בעלי עניין מאותה נישה, דהיינו פורטל.
כיום כל עסק שרוצה לפרסם את עצמו ולבנות לעצמו אתר אינטרנט בישראל, יבקש אתר תדמיתי ויקבל לרוב את כל הכלים המיועדים לכך, לרוב האתרים התדמיתיים בישראל יש מודולים קבועים בהם ניתן להכניס את המידע הרצוי, כגון קישורים, מאמרים, תכנים לאתר כדפי מידע באינטרנט המיועדים גם לקידום במנועי החיפוש, וכן מפת אתר ויצירת קשר.
ההבדל העיקרי בין אתרי התדמית הוא הגרפיקה והמסר השיווקי אשר העסק רוצה ומעוניין להעביר.
רונן הוא מתכנת בעת נסיון של 12 שנה בבניית אתרי אינטרנט, וכן איש קשר עם לקוחות אשר צבר נסיון רב בענף האינטרנט