קופירייטינג הוא מקצועם של הקופירייטרים אותם למדתם להכיר דרך המילה הכתובה ברשת.
מטרת קופירייטינג היא לכתוב תכנים בסגנונות ונושאים שונים , כך שהתוכן יכיל בתוכו מידע אינפורמטיבי, אודות: מוצר, תחום, מקצוע או כל נושא אחר .
בכל כתיבת תוכן/קופירייטינג חובה בתוכה כתיבת תוכן שיווקי המומר למכירות.
קופירייטינג הוא איש מכירות כאשר כלי העבודה שלו הן המילים .
כל קופירייטר מתחיל חייב לדעת כי כל כוחו טמון במילים, את המילים הוא חייב להמיר למכירות כך שתפקידו לגרום לגולשים ברשת לרכוש את המוצר או השירות. זה כבר לא סוד כי עולם האינטרנט נבנה מתוך כוונה למכור ולמסור מידע בנושאים שונים.
תרגום שיווקי
תרגום שיווקי הוא לא פחות חשוב בבחירת קופירייטינג מתאים ומקצועי.
תרגום שיווקי בארצנו הוא חשוב לאין ערוך, זאת משום שבארץ כמה שהיא קטנה האוכלוסייה מגוונת מאוד, הן במגזר הרוסי, הערבי וכו'.
כאשר נדרש להפוך תוכן בשפה העברית לשפות אחרות כמו רוסית או ערבית ישנו צורך חשוב, בבחירת מתרגם שיווקי לשפות אלו בדיוק כמו שבוחרים קופירייטרים או פרסומאים מקצועיים על מנת ליצור הרמוניה בין המילים לצורך שיווק ומכירות בדיוק כמו בשפה העברית.
תרגום שיווקי הנו מקצוע ייחודי, וגם אם מדובר באדם היודע שפות לא בהכרח יידע לכתוב ולתרגם בו זמנית בצורה שיווקית.
קופירייטרים הם האנשים המקצועיים האחראיים על כתיבת תוכן לאתרים. כל חברה המוכרת ומשווקת מוצרים שונים זקוקה היום יותר מתמיד, לאתר אינטרנט משלה.
אם טרם השכלתם להבין כי עולם האינטרנט הוא עולם הפועל על פי מילים, זו העת להפנים.
כל אתר מורכב מתמונות ובעיקר תכנים, לצורך שיווק האתר שלכם תהיו חייבים לקדם אותו ולפיכך כתיבת תוכן לאתרים היא פעולה שמניעה את האתר קדימה .
המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר .