כוכב ישן נולד – הגינס
לציבור הקונים בחנויות האופנה,מתגלה השנה – הפתעה נעימה –הגינס.
נכון זה לא מוצר חדש ואין השנה חידושים והמצאות שלא ראינו בעבר,למעט המחיר הזול ואצל הרבה רשתות.
ניתן לראות היום גינסים טובים במחיר של 50-70 ש"ח בשופרסל סביב 100 ש"ח בפוקס ובזיפ .
תרמו להורדת מחיר הגינס ( שהיה עד לעונה זו בקטגוריה של המחיר המופקע) מספר סיבות :
1- מזג האוויר החם,הפחית באופן משמעותי את קניות מוצרי החורף ולא הותיר הרבה ביררה לרשתות.
2- קריסת רשת לי קופר- הניע את הרשת להציע 2 זוגות ב- 400 ש"ח.
3- ריבוי נקודות מכירה חדשות המציעות ג'ינסים – גאפ,,H&M
שופרסל עם cherokee
4- הכרת הרשתות שהמוצר מכניס לקוחות לחנות מושך מכירת מוצרים נלווים (ישנן נקודות מכירה שהחגורה למכנס יקרה מהמכנס)
5-שיפור טכנולוגי בייצור המוצר במזרח – המפעלים מגיעים בסה"כ לאיכות סבירה במחיר של 8-15 $ ליחידה כלומר לעלות מוצר בארץ של 40-75 ש"ח לרשת.
גינס מאד מושקע עולה לרשת 100 ש"ח בארץ,לזה יש להוסיף מע"מ והשאר רווח לרשת.
נכון שהמותגים הנחשקים דיזל לוויס קיימים ונדרשים –אולם המינון בארון משתנה.
במקום ארון מלא דיזלים אנו מתחילים לראות כניסה של ג'ינסים עממיים יותר לארון ובלי בושה.
מגמה זו תואמת את קניית האופנה היום-יומית בחו"ל.
יותר ויותר אנשים קונים מוצרי בסיס לא ממותגים ברשתות האופנה וברשתות המזון.
יובל לובנשטיין,יועץ קמעונאי לרשתות ולחברות בארץ הביא והקים את מותג cherokee בשופרסל.
יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר