חברת אורגון, המותג המוביל בישראל בוילונות ומוצרי הצללה, בחרה דרך מקורית לחיזוק המותג ולעידוד המכירות של החברה. בימים אלו עולים לאוויר, בזה אחר זה, למעלה מ- 50 אתרי אינטרנט חדשים, שהחברה מעניקה במתנה לרשת המשווקים שלה הפרוסים ברחבי הארץ. האתרים מוקמים במערכת האתרים המתקדמת Exite, שפותחה על ידי קבוצת מיתוגים בבעלות אופיר גפקוביץ' ומשה בר-עוז.
50 אתרים חדשים לחיזוק המותג
ההחלטה להשקיע ב- 50 אתרי אינטרנט עבור רשת המשווקים המובילים של החברה והמזוהים עם המותג, נועדה לשפר את הרמה התדמיתית של החברה על ידי יצירת חזות איכותית, מעוצבת בקפידה ואחידה בעשרות אתרי אינטרנט הנושאים את הלוגו שלה ומזוהים עמה.
המשווקים יוכלו ליהנות מאתרי אינטרנט בעיצוב עדכני וחדיש בביצועו של אחד ממעצבי האינטרנט הבולטים בארץ, אופיר גפקוביץ', וממערכת ניהול תוכן מהפכנית.
מערכת EXITE - מערכת מתקדמת לניהול תוכן
מערכת Exite מאפשרת יצירה מהירה של גלריות על ידי העלאת תיקיות שלמות של תמונות בבת אחת, שילוב של מנוע חיפוש אינסטנט (בדומה למנוע החיפוש של גוגל), אפשרות ליצירת אינטגרציה ייחודית לפייסבוק עם שליטה בהגדרות קודי הפייסבוק ברמת העמוד, אפשרות להעלאת גלריות סרטוני וידאו ישירות לאתר ו/או שתילת קודים מיוטיוב, העלאת עמודי תוכן וגלריות ללא הגבלה ועוד.
הקמת אתרי איכות מעוצבים במחיר סביר
לדברי אופיר גפקוביץ', אחד היתרונות המרכזיים של מערכת Exite הוא ביכולת להקים אתרים מעוצבים ואיכותיים בעלות נמוכה יחסית ובזמן קצר שאינו עולה על 10 ימים. "מדובר במערכת מתוחכמת מאוד מבחינת אפשרויות ופשוטה מבחינת התפעול שלה - אומר גפקוביץ' - המעניקה כלים שיווקיים ותדמיתיים מצויינים לבעלי האתרים המשתמשים בה וזוכה על ידינו לתחזוק ולעידכונים על פי החידושים האחרונים המיושמים בעולם האינטרנט".
לאתר Exite: www.exite.co.il
שרה טיקטינסקי - קופירייטינג, יחסי ציבור, קופירייטינג לאתרי אינטרנט