קופירייטינג
תחום הקופירייטינג הינו תחום העוסק בכתיבת תוכן שיווקי ומיתוג מוצרים שונים באמצעות טקסטים מושכים ורלונטיים לקהל היעד. העוסקים בקופירייטינג מתמחים ביצירת טקסט שיווקי, היזוהה עם המוצר המשווק ויעזור למכור אותו ולפרסם אותו. תחום קופרייטינג מתאים לאנשים יצירתיים האוהבים לכתוב, ובעלי חשיבה שיווקית והבנה בעולם המיתוג והמכירות. העוסק בקופרייטינג יעבוד עם חברות שונות ויעזור להן למתג עצמן ולכתוב פרסומות מושכות היודעות למשוך את קהל היעד הרלוונטי.
תרגום שיווקי
תרגום שיווקי הינו תחום עיסוק של קופירייטינג, והוא בעצם התחום של תרגום והתאמת קמפיין שיווקי לשפה מסוימת. ישנה דרישה רבה לעבודים בתחום התרגום השיווקי כיום, עם הגלובליזציה והתפחות רשת האינטרנט. חברות גלובליות רבות רוצות להעביר מסעי פרסום במדינות שונות ברחבי העולם, וישנה דרישה לעשות זאת בשפות רבותף ובצורה שתקלע לטעם הקהל המקומי ולרוח המדינה וההווי. העוסק בתרגום שיווקי צריך לשלוט בשתי השפות (המקורית, וזו שאליה הוא מתרגם) ברמת גבוהה מאוד ולהבין את הניואנסים של התוכן השיווקי על מנת להתאים אותו לשפה החדשה. התרגום השיווקי אינו תרגום של מילה למילה אלא יותר תרגום של הקונספט והרושם שיוצר הטקסט ולכן מחייב הכרות של המתרגם עם השוק של המדינה אליה הוא מתרגם את התוכן
כתיבת תוכן לאתרים
כתיבת תוכן לאתרים היא עוד שירות אותו מספקות חברות הקופירייטינג השונות. כתיבת תוכן לאתרים היא בעצם כתיבה של מאמרים בנושאים מסוימים, המותאמת לצורה בה עובדים מנגנוני החיפוש הפופולריים, על מנת לקדם את מיקומו של האתר במנועי החיפוש ובכך להפוך אותו לפופולרי יותר. כתיבת תוכן לאתרים הוא תחום מעניין הדורש הבנה של מנגנוני החיפוש, נושאי המאמרים והאתרים, יצירתיות ויכולת ניסוח גבוהה, והתאמה של טקסט רלוונטי לכל דורש.
המאמר נכתב ע"י חברת קידום אתרים - קידום אדיר.