סוכן הביטוח של שנת 2011 צריך לעבוד קשה מאד כדי לייצר לקוחות חדשים, מולו עומדות חברות גדולות העוסקות בתחום ולא מעט מתחרים בסדרי גודל שונים ודומים.
איך טלמיטינג יועיל לסוכן הביטוח?
טלמיטינג במסגרתו מגיעים למנכלים בחברות גדולות בישראל יגרום לסוכן הביטוח להגיע לפגישה אחת ולסגור כמות גדולה של לקוחות חדשים, שיטה חדשנית ואכותית המוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.
כל מנכל מחפש דרכים לייעל, לשפר את תחום הביטוחים בעסק שלו במיוחד אם מדובר בעסק המעסיק כמות גדולה של עובדים, מומחים בתחום תיאום הפגישות ידעו בדיוק איך להציג את סוכן הביטוח ולפתוח עבורו כמה שיותר דלתות.
השאר תלוי בכימיה שהסוכן ביטוח מסוגל ליצור, ההצעות האטרקטיביות של כל סוכן וסוכן.
פילוח מנכלים בישראל יביא כל סוכן ביטוח להגדלת ההכנסות באופן משמעותי.
חומר למחשבה ....
מה קורה עם תיק הלקוחות שלך?
האם בדקת מה שלומם של כל לקוחותיך?
האם ומתי ביקרת את הלקוחות שלך, בדקת באופן אישי כל פוליסה ופוליסה?
הרחבת פוליסה, קבלת ממליצים מלקוחות קיימים זהו זהב עבור סוכן הביטוח.
על מנת להגיע ללקוחות חדשים ניתן להתחיל ולעבוד עם הלקוחות הקיימים ובנוסף לפנות ללקוחות = מנכלים לצורך יצירת פגישות שירות ובדיקת פוליסות קיימות.
טלפן/נית איכותית יוכלו לגרום לפגישות איכות מול מנכלים, ובכך להגדיל את נפח הלקוחות החדשים היות וכל העובדים הינם לקוחות פוטנציאלים.
ידוע מראש שלכל עסק יש סוכן ביטוח, אך תופתעו לשמוע שיש גם עצמאיים שלא דואגים לעצמם ולכן ברגע שמגיעים אליהם הדברים מאד טובים עבור סוכן הביטוח שמחפש לקוחות חדשים .
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים http://www.shivukit.co.il 050-2050229,03-9696955