מהו דף נחיתה ?
עמוד פרסומי שמטרתו ליצור עניין, סקרנות ויצירת קשר ראשוני עם הלקוח
דף נחיתה הוא סוג של טיזר שיעזור לנו לבנות מערכת יחסים עם הגולש
מטרתו למשוך את הגולש למערכת יחסים אקטיבית כגון : או ליצור קשר , או לבצע קניה , או להמשיך ולגלוש באתר
10 כללים לדף נחיתה מוצלח :
• עיצוב דפים לאינטרנט באופן נקי ברור וקולע
• טעינה מהירה של העמוד, תאימות דפדפנים
• מלל שנבחר בקפידה , שהעמוד יהיה אוורירי לא עמוס
• בחירת מלל מושך תשומת לב : מיוחד, בלעדי , חינם, הנחה, הטבה וכו'
• יצירת כותרות ממוקדות המרמזות על תוכן העמוד הגורמות לסקרנות
• יצירת טקסט נכון שיגרום לכל גולש להרגיש כאילו נכתב במיוחד עבורו
• שקריאת עמוד הנחיתה לא תדרוש מהגולש מאמץ להבנתו
• חובה שיכלול כלים להנעה לפעולה : כפתור מושך, טופס, הטבה וכו'
• מיקוד במסר , רעיון מרכזי אחד ברור
• מסר ברור שמורה לגולש מפורשות "בפקודה" איזה פעולה לבצע בעמוד הנחיתה
מאת מירב אלפי - פתרונות אינטרנט : http://www.meravweb.com/index_new.html
מירב אלפי - פתרונות אינטרנט · עיצוב ובניה של אתרי אינטרנט, ללקוחות פרטיים, בניית דפי נחיתה,מיניסיטים בונה בשיטה של שכבות או בטבלאות וכן מעצבת ומתכנתת בפלאש. · ניהול ותחזוקה של אתרי אינטרנט , כולל SEO – קידום אורגני · ניהול והקמת קמפיינים של גוגל אדוורס, כולל הדרכת לקוחות וניתוחי אנליטיקס · ניהול מועדוני לקוחות , משלב העיצוב , ועד כתיבה עריכה והטמעה של דיוורים שבועיים, התמחות ב מערכת "רב מסר" · בניית באנרים , עיצוב ובניית קונספט, עיצובי לוגו ועוד.
אי מייל :meravweb@netvision.net.ilאתר :www.meravweb.com נייד : 054-4341188 משרד: 077-5243099