העולם משתנה כל הזמן . עולם הפרסום של מוצרים ושירותים גם משתנה כל הזמן . זה קורה באופן טבעי , בתחילה הפרסום היה מוגבל מפה לאוזן . מאוחר יותר הוא הפך זמין ברדיו ואף מאוחר יותר בטלוויזיה , היום יש את האינטרנט ,פייסבוק וטוויטר וזוהי רק ההתחלה . אנשים בימינו לחוצים בזמן כל הזמן . הם ממהרים לעבודה , ממהרים לסיים את עבודתם , למהר הביתה , ממהרים עם פעילויות לילדים , רק להספיק ולהספיק כמה שיותר .. הזמן נראה פחות ופחות זמין ככל שאורח החיים שלנו משתנה .
גורם חשוב מאוד עבור תעשיית הפרסום היא העובדה כי כמעט כל אדם בפלנטה הוא בעלים של טלפון סלולרי . זוהי עובדה ידועה כי אנשים מכורים לשימוש בטלפון הסלולרי . כנראה כי זה בהישג היד , זה הולך איתם לכל מקום שהם הולכים . היום ,סביר כי אדם יסתכל על הטלפון הסלולרי שלו כדי לקבל מידע יותר מאשר קריאת עיתון או האזנה לרדיו או טלוויזיה . הקהל של היום רוצה לקבל את המידע הדרוש להם בכל פעם שהם רוצים מבלי לעשות יותר מדי כדי להשיג את זה . זה המקום שבו פרסום לטלפון הסלולרי הופך להיות הזדמנות עסקית ענקית . על ידי הפרסום לטלפון נייד העסק שלך מגיע לאנשים , לא משנה היכן הם נמצאים . הפרסומת מועברת למכשיר בו הם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר : הטלפון הסלולרי . משווקים באינטרנט מבינים כי היום , יותר זול לפרסם ישירות לטלפון הנייד לעומת התקשורת הכתובה או המדוברת .
לדוגמא שירות הביז-טון :
הביז-טון מנצל ביעילות את פרק הזמן הפנוי היחידי שבו הלקוח נמצא בהאזנה מלאה , ובעת שהטלפון נמצא בשימוש העיקרי והיחידי שתמיד יהווה את המטרה של הטלפון - לכל משתמש בכל גיל , מגזר ומגדר - דיבור .
מהו ביז-טון ?
ביז-טון הוא מסר שיווקי קצר המחליף את צליל החיוג .זמן ההמתנה הוא חלון הזדמנות מצויין לספר למתקשר לאיזה עסק הגיע , וכל עוד הוא מחוייב להמתין עד שיענה , אפשר לנצל את הזמן כדי לספר על העסק. נותן לך הזדמנות לספר קצת על העסק שלך , לבדל את עצמך מהמתחרים , ליצור קשר אישי עם הלקוח ולהתחיל למכור עוד לפני שענית .
http://www.biz-tone.com/