דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום סלולרי:  השלב הבא בפרסום העסק שלך! 

מאת    [ 13/02/2011 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 1701 פעמים ]

ב -9 בינואר 2007,  חשפה אפל את ה -iPhone. עד הרבעון הרביעי של אותה שנה , יותר ממיליון יחידות נמכרו. אך ההצלחה של iPhone הוא רק חלק מהסיפור החדירה של הטלפון הסלולרי לחברה המודרנית .

בארה"ב בלבד ,מספר משתמשי הטלפונים הניידים מוערך בכ 285 מיליון בשנת 2009. אלו כמובן סוגים שונים ומשונים של טלפונים , אך לכל אחד מהם יש את הגאדג'ט המאפשר להם ליצור קשר ולהיות זמין בכל מקום ובכל זמן. זה מספר עצום ולכן כל תעשיית הפרסום מכוונת אל הטלפון הסלולרי . פרסום סלולרי הופך מהר חלק מתקציב השיווק עבור כל עסק , בין אם הם גדולים או קטנים .האפקט הכי בולט של השוק הזה הוא כמובן התפוצה שלו . 

אחזור שוב על המספר ,285 מיליון בארה"ב לבדה !  

זה מספר אנשים שמבלים את כל היום, וככל הנראה את כל שעת הערות שלהם ,עם הטלפון הסלולרי במרחק נגיעה. רבים ממשתמשי הסלולרי מעדיף לעזוב את הבית עירומים למחצה מאשר לעשות זאת ללא הטלפון שלהם. הם יכולים לשכוח לאכול ,לצחצח את שיניהם ואולי את הארנקים שלהם או ללבוש גרביים תואמות - אבל הם לא ישכחו את הסלולרי. 

אם למדיום שלך יש סוג כזה של תפוצה, תחשוב כמה אפקטיבי ויעיל יכול להיות תקציב השיווק שלך. היתרון השני החשוב בפרסום הסלולרי הוא שאנשים לא יכולים פשוט לכבות אותו או לעבור לערוץ אחר .... בטלוויזיה , ברגע שהפרסומות מתחילות להופיע , אתה יכול לזפזפ, בעיתונים , הקוראים יכולים פשוט לדלג , על עמוד שלם שלך , מודעת צבע מלא. מאזיני רדיו יכול פשוט להעביר לתחנה אחרת , וכו".

אבל עם פרסום לסלולרי , או בשמו המקצועי - הביז - טון : 

הלקוח חייב להאזין :הביז - טון מנצל ביעילות את פרק הזמן הפנוי היחידי שבו הלקוח נמצא בהאזנה מלאה , ובעת שהטלפון נמצא בשימוש העיקרי והיחידי שתמיד יהווה את המטרה של הטלפון - לכל משתמש בכל גיל , מגזר ומגדר - דיבור .

מהו ביז - טון ?

ביז - טון הוא מסר שיווקי קצר המחליף את צליל החיוג - זמן ההמתנה הוא חלון הזדמנות מצויין לספר למתקשר לאיזה עסק הגיע , וכל עוד הוא מחוייב להמתין עד שיענה , אפשר לנצל את הזמן כדי לספר על העסק .

http://www.biz-tone.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב