ב -9 בינואר 2007, חשפה אפל את ה -iPhone. עד הרבעון הרביעי של אותה שנה , יותר ממיליון יחידות נמכרו. אך ההצלחה של iPhone הוא רק חלק מהסיפור החדירה של הטלפון הסלולרי לחברה המודרנית .
בארה"ב בלבד ,מספר משתמשי הטלפונים הניידים מוערך בכ 285 מיליון בשנת 2009. אלו כמובן סוגים שונים ומשונים של טלפונים , אך לכל אחד מהם יש את הגאדג'ט המאפשר להם ליצור קשר ולהיות זמין בכל מקום ובכל זמן. זה מספר עצום ולכן כל תעשיית הפרסום מכוונת אל הטלפון הסלולרי . פרסום סלולרי הופך מהר חלק מתקציב השיווק עבור כל עסק , בין אם הם גדולים או קטנים .האפקט הכי בולט של השוק הזה הוא כמובן התפוצה שלו .
אחזור שוב על המספר ,285 מיליון בארה"ב לבדה !
זה מספר אנשים שמבלים את כל היום, וככל הנראה את כל שעת הערות שלהם ,עם הטלפון הסלולרי במרחק נגיעה. רבים ממשתמשי הסלולרי מעדיף לעזוב את הבית עירומים למחצה מאשר לעשות זאת ללא הטלפון שלהם. הם יכולים לשכוח לאכול ,לצחצח את שיניהם ואולי את הארנקים שלהם או ללבוש גרביים תואמות - אבל הם לא ישכחו את הסלולרי.
אם למדיום שלך יש סוג כזה של תפוצה, תחשוב כמה אפקטיבי ויעיל יכול להיות תקציב השיווק שלך. היתרון השני החשוב בפרסום הסלולרי הוא שאנשים לא יכולים פשוט לכבות אותו או לעבור לערוץ אחר .... בטלוויזיה , ברגע שהפרסומות מתחילות להופיע , אתה יכול לזפזפ, בעיתונים , הקוראים יכולים פשוט לדלג , על עמוד שלם שלך , מודעת צבע מלא. מאזיני רדיו יכול פשוט להעביר לתחנה אחרת , וכו".
אבל עם פרסום לסלולרי , או בשמו המקצועי - הביז - טון :
הלקוח חייב להאזין :הביז - טון מנצל ביעילות את פרק הזמן הפנוי היחידי שבו הלקוח נמצא בהאזנה מלאה , ובעת שהטלפון נמצא בשימוש העיקרי והיחידי שתמיד יהווה את המטרה של הטלפון - לכל משתמש בכל גיל , מגזר ומגדר - דיבור .
ביז - טון הוא מסר שיווקי קצר המחליף את צליל החיוג - זמן ההמתנה הוא חלון הזדמנות מצויין לספר למתקשר לאיזה עסק הגיע , וכל עוד הוא מחוייב להמתין עד שיענה , אפשר לנצל את הזמן כדי לספר על העסק .
http://www.biz-tone.com/