עסקים חדשים צומחים בשפע בשוק הציבורי והמסחרי, ממש כמו פטריות לאחר הגשם, סליחה על הקלישאה. הצמיחה הופכת לאיום על כל עסק, במיוחד לאור העלייה בכמות העסקים הבוחרים לבנות אתר אינטרנט וכי רבים מהם שוכרים שירות של בניית אתרים מקצועית, ועושים זאת לכל עסק ובכל תחום. כמו כן, ריבוי האינדקסים המפרסמים את העסקים, קטנים או גדולים, אשר נוספו על מדריכי התקשרות קודמים כגון דפי זהב או מודיעין 144ולמעשה מרכזים את כל העסקים במקום אחד, נגיש לכולם, וללא עלות או הרשמה. התחרות גדולה וקשה, וכל בעל עסק זקוק לפרסום דינמי, ראוותני, עצמתי, שישאיר חותם על כל קונה או לקוח פוטנציאלי היום ומחר. אז איך עושים את זה? למי פונים ומאיפה מתחילים? הכל, על קצה המזלג, במאמר הבא.
יש כל כך הרבה כלים שיווקים המיועדים לפרסום העסק שלך, כל כך הרבה שקשה לבחור. ראשית כל כדאי להחליט על התדמית שתרצה ליצור לעצמך ולעסק שאתה עומד בראשו, להגדיר את קהל הלקוחות שאתה מבקש לפנות אליו, ובהתאם לכך להכריע על לוגו קצר, קולע וענייני, שייחרט בראשם של כל אחד ואחת. בחירת לוגו יכולה להיעשות באופן מקצועי, באמצעות סטודיו עיצוב גרפי או משרד פרסום ויחסי ציבור, או אפילו על ידי בעל העסק, ומצריכה השקעה רבה, היות והלוגו יהווה הפנים של השירות או המוצר שאתה מבקש למכור, דהיינו הפנים שלך.
הבחירה על מיתוג עסק זהה לבחירת מיקום הקמת העסק, ומשקלו של מיתוג נכון וראוי גדול מאוד. מיתוג טוב יקדם את העסק שלך אל קדמת הבמה, ועשוי לסחוף אלייך את קהל הלקוחות גם של המתחרים, ויהפכו אותך לזכיין של מותג מוביל ויובילו לשגשוג והצלחה של העסק שברשותך.