העסק שלך לא יכול להיות זמין למענה 24 שעות ביממה? אתה או אנשיך לא מצליחים לענות לכל הטלפונים שמתקבלים מידי יום? מוקד של מענה אנושי יכול לעשות זאת עבורך. כך לא תפספס עוד לקוחות פוטנציאליים, תוכל לשמור על לקוחות קיימים ולפר את המוניטין של העסק כל הזמן.
מדובר בפתרון יעיל, פשוט ומתבקש שיכול לעזור לך לפתח את העסק שלך ללא מאמץ. המענה האנושי יכול גם לספק תחליף למזכירה או לאנשי שיווק, אם תרצה בכך. המענה שלקוחותיך יקבלו הוא מענה מקצועי, שניתן על ידי אנשי שירות ומכירות שהוכשרו בדיוק למטרה הזאת.
מענה אנושי - כי התזמון הוא הכל
רוב העסקים לא יכולים לתת מענה אנושי בכל שעות היום. חלקם הגדול לא יכול לעשות זאת מאוחר יותר משעות אחר הצהריים. כשהמזכירה מסיימת לעבוד או כשהעסק נסגר, מסתיים יום העבודה מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם. אבל מה דעתכם על האפשרות שהעסק שלכם ימשיך לעבוד גם בשעות שאתם כבר לא במשרד?
כשהעסק שלכם נותן מענה בכל שעות היום, אתם יכולים להיות רגועים. לא תאבדו לקוח ששוקל להצטרף לשירות שלכם, רק משום ניסה פעם אחת ולא זכה למענה. בעולם העסקים התחרותי בו אנחנו חיים, צריך לנסות לגייס לשירותינו כל יתרון. משיבון או מזכירה אוטומטית מהווים חיסרון, משום שהם לא יכולים לקחת מהלקוח הזמנה או לקבוע לו תור.
מעבר לכך, מי שמתעניין בשירותים שהעסק שלך מציע ויקבל מענה אנושי ומקצועי, יתרשם שמדובר בעסק גדול ורציני. לעומת זאת, מענה אוטומטי שמבשר על שעות הפתיחה, ממש לא יעשה את אותו אפקט. גם לקוחות קיימים, שהם ליבו הפועם של העסק, יעדיפו מענה אמיתי לפניותיהם, זאת משום שהם זקוקים לשירות בכל עת.
מענה אנושי - בגלל המקצועיות
מעבר ליתרון הזמינות, מענה אנושי מבטיח עוד יתרונות רבים. מזכירה אנושית, שתפקידה לספק שירותי משרד שונים, עונה לטלפונים בכל זמן שמתאפשר. עם זאת, המחויבות הראשונה במקרה הזה היא ללקוחות שמגיעים למקום. מעבר לכך ישנה ההתנהלות השוטפת במשרד, כמו שיחות אחרות או אפילו הפסקת סיגריה, שימנעו מענה לטלפון.
האנשים אותם אתה מעסיק ודאי מכירים טוב את העסק ואת השירותים שהוא מעניק, אבל מיומנויות השיחה שלהם לא בהכרח ידחפו את הלקוח לסגור עסקה. לא מספיק להכיר את העסק, צריך גם להעניק שירות איכותי. המוקד האנושי מתחייב לספק מענה עסקי מקצועי ומיומן, בהתאם לתסריטי שיחה קבועים מראש ועל ידי אנשי שירות בעלי ניסיון.
תוכל לדעת שהלקוחות שלך נמצאים בידיים טובות ולהתרשם בעצמך מהשירות באמצעות הקלטות של השיחות או עדכונים מהמוקד. ניתן לקבל עדכונים שוטפים או מרוכזים על השיחות ותוצאותיהן, כך שתוכל להיות במעקב מתמיד ולהעריך את יעילות המענה.
מענה אנושי למקרים שאינם סובלים דיחוי
יש עסקים שמציעים שירותים להתמודדות עם מצבים לא שגרתיים, לדוגמא חברות ביטוח מסוגים שונים. לקוח שהיה מעורב בתאונה בשעות הערב או שפרצו לדירתו בשעת לילה מאוחרת, ירצה לקבל מענה אנושי מיידי ולא לחכות לשעות הפעילות של החברה.
גם אם המוקדנים לא יוכלו לספק ללקוח את כל האינפורמציה הרלוונטית למקרה הספציפי, הם יוכלו לתת לו התייחסות וייעוץ. יש לכך הרבה משמעות עבור מי שפונה לחברת ביטוח בשעה לא שגרתית, לאחר שעבר כנראה חוויה לא נעימה. השירות ניתן כמובן לכל סוגי העסקים, כשלקוחותיהם ייהנו ממענה בכל עת ואולי יסגרו עסקה בזכות אותו מענה אנושי.