דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קניית רכב חדש וליסינג 

מאת    [ 14/02/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3681 פעמים ]

הפכת להיות לקוח קבוע במוסך? קניית רכב חדש היא הפתרון בשבילך. אל תצפה לניסים - קח את האוטו הנוכחי לשטיפה, צלם אותו יפה ופרסם מודעה לאינטרנט. חבל על כל שקל שתוציא לטובת תיקונים. גם אם אין לך כסף לרכב חדש, זה לא אומר שלא תוכל לקנות אחד.

שלב המכירה הגיע...

כדי לקנות רכב חדש, רוב האנשים צריכים קודם כל למכור את הרכב הישן. ברוב המקרים מי שמתעניין באוטו שלכם יסגור את הטלפון מהר מאוד, אם לא תבטיחו לו שביצעתם את כל הטיפולים במועד הדרוש ושהרכבתם באוטו רק חלקים מקורים במוסך מורשה. מומלץ מאוד לגשת למוסך ולבקש מהם תיק תיקונים - מוסכים רציניים יספקו לכם אחד יפה ומסודר.

מאיפה הכסף עבור קניית רכב חדש?

אחת ההתנגדויות למכירת רכב ישן לצורך קניית רכב חדש היא שלא ניתן להתמודד עם הרכישה הכבדה, במיוחד אם אין כסך לתיקונים. על הסכום המתקבל מהמכירה של האוטו הישן צריך להוסיף עשרות אלפי שקלים, סכום שלא קל לגייס וגם כאשר ישנו - לא תמיד רוצים להיפרד ממנו במכה אחת.

אבל ישנה אפשרות נוספת

בנוסף למכירת הרכב הישן, יש אופציות נוספות של מימון לרכב. אופציה אהובה על ידי הישראלים היא אופציית הליסינג. מי שהיה לו פעם לינסינג דרך העבודה בטוח חווה את תחושת הרוגע, הנובעת מהידיעה שיש מי שיטפל באוטו אם תיווצר בעיה. מדוע לא לקחת את ההרגשה הזאת גם לרכב הפרטי?

קניית רכב חדש לא חייבת להיעשות בדרך הקונבנציונלית של תשלום אחד גדול. גם לא דרך לקיחת הלוואה מהבנק ותשלום ריביות מיותרות. אפשר לקחת רכב ליסינג, לקבל את מיטב השירותים המגיעים ללקוח, לפרוס את תשלום הרכב לתשלומים נוחים - ובסוף תקופת ההתחייבות לשקול את רכישת הרכב או מעבר לרכב מתקדם יותר.

לא רק רכבי יוקרה

זה נכון להגיד שרוב כלי הרכב המשווקים דרך ליסינג קרים יותר. הרי התחום הזה תפח בזכות עובדי ההיי-טק. אך לא כולם כאלו. יש חברות אשר בנוסף לרכבים אלו מציעות פתרון מימון לרכב גם לאנשים שנמצאים בתקופה שלא מאפשרת להם קניית רכב חדש ומשוכלל.

לקהל יעד מסוים מאוד שכולל סטודנטים, עולים חדשים, נהגים צעירים וחדשים וכל אותם אנשים אשר קניית רכב חדש מהשקית לא באה בחשבון בתקופה זו, יש אפשרות לקניית רכב ליסינג יד שנייה. אותם אנשים אשר יבחרו בכך יזכו בכל הנוחיות המגיעה עם השירות הזה, אך בפועל ישלמו הרבה פחות.

קניית רכב חדש מליסינג – ליהנות מהכל ביחד

החלום של רכב מבלי לשלם הכל בבת אחת, הוצאה קבועה מראש, תחזוקה שוטפת וקונה בטוח בסוף השימוש - הוא בר השגה. לא רק בעלי משרה בכירה יכולים ליהנות מהדברים הללו ואין צורך לנסוע על גרוטאה בגלל שאין כסף לרכב חדש. צריך לבדוק כל אפשרות – אז תגלו כי קניית רכב חדש היא עניין אפשרי ולא כל כך קשה לביצוע.

רכב יד שנייה דרך שיטת הליסינג משמעו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה: מצד אחד מקבלים מגוון שירותים ורכב חדש יחסית. מצד שני לא לוקחים הלוואה, לא משלמים סכומים אדירים בשביל העסקה הזאת ובעיקר – חוסכים כאב ראש אחד לפחות. קניית רכב חדש בשיטה הזו הופכת להיות לאפשרית עבור יותר ויותר אנשים.

הילוך שישי - מפעילה מרכזי שירות טויוטה, יונדאי, סובארו ועוד מיטב המותגים בעולם הרכב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב