היו כבר מקרים שסקיצות וממסגרות עיצוב היו צריכים להישמר מן הלקוחות שלך. רמה כזו של עיצוב הוא תהליך פנימי והרבה מאמינים שאינו צריך להימסר ללקוחות. בנוסף, הלקוחות לא יהיו מעוניינים במסגרת, אלא בפריסה הסופית עם הצבע של האתר עם נגיעות של מעצב גרפי מקצועי. עם זאת, יש סיבות למה אתה צריך לחשוף את אפיון אתר האתר שלך ללקוחות שלך. להלן חמשת הסיבות לעשות זאת.
1. לייצב את התשתית שלך להצלחה
ללא קשר להברקות שלכם והדברים המדהימים של האתר אותו אתם מתכננים, אתם עדיין צריכים להתחיל במסגרת השלד ולבנות תשתית. זה כמו לתכנן את עמוד השדרה של האתר שלכם. זכרו כי מסגרת מאוד קשה ויקר לתקן אחר כך במקום לשנות את הקונספט החזותי של האתר.
2. לקיים נקודת התייחסות משותפת הן עבור הלקוחות והן עבור המפתחים
תקשורת קבועה יכול להיות מטרד כדי לשמור על כפרויקט מתקדם. לאחר נקודת התייחסות משותפת אפשר להבטיח תקשורת מהירה וקלה בין לקוחות למפתחים.
3. לחשוף תכונות נסתרות ופונקציונליות במהלך בדיקת שמישות
אפיון אתר הוא גם מועיל במהלך הבדיקה. הסיבה לכך היא כי היחסים בין דפי ורכיבי האינטרנט ניתן לראות במסגרת. לכן, הלקוחות שלכם / המשתמשים, היעד שלהם תדעו לאתר ולהגיב על תכונות נסתרות כאלה במהלך בדיקת שמישות.
4. לעודד את הלקוחות להתמקד בתוכן הפעולה ולא בסגנון ואסתטיקה בשלבים אלו
צבעים ועיצובים מסיחים את דעת הלקוחות שלכם במהלך שיחות לקוח ופגישות. הם יכולים להתרכז ולתת עדיפות גבוהה יותר על למראה החזותי, במקום לספק תובנות על התוכן והפריסה שיתאים לצרכים שלהם.
5. לחסוך זמן
אפיון אתר מעוצב היטב יכול למנוע שינויים מבניים בחלק האחרון של ההתפתחות שלך. לקוחות יכולים גם להשתתף במהלך יצירת מסגרת ולתת את הרעיונות שלהם מוקדם ככל האפשר.
מאמר בחסות אתר סטארט-אפ הוריזון: http://www.startuphorizon.co.il ליחצו על הקישור להגיע לעמוד על אפיון אתר כחלק מ- שירותי פתרונות אינטרנט מתקדמים.