אנשים רבים שהם עצמאים ובעלי עסקים קטנים שוכחים דווקא את אותן פעולות קטנות אשר יוצרות תודעה ומסייעות לנו ביחסי ציבור .
פעולה פשוטה והכרחית היא הוספת חתימות, כן חתימות כמה פשוט להוסיף במיילים , ברשתות חברתיות שמאפשרות את זה בפורומים של דיונים שאתם משתתפים בהם שם טלפון ואתר בסיום כל מייל ובצירוף הלוגו היא פעולה פשוטה שמשום מה בעלי עסקים רבים אינם מוסיפים.
תהליך יחסי הציבור הוא למעשה הטמעה של השם השירות שאתה מציע או המוצר , העין שלנו והמוח קולטים את הלוגו הויזואלי ואת השם כאשר אנחנו רואים אותו שוב ושוב , כאשר אנחנו נותנים את דרכי ההתקשרות אלינו בצורה רציפה אנחנו נותנים לכל אדם שמתקשר איתנו תזכורת על מי אנחנו ומה אנחנו מציעים וזה נכנס לנו לתת מודע אם נרצה או לא נרצה.
יח"צ ופרסום בנויים על ההטמעה הזו ולכן בכל מקום שיש לנו תקשורת עם אנשים רצוי שיהיה את ה"תעודת זהות " שלנו זמינה לכולם.
םעולה פשוטה נוספת היא חלוקת כרטיסי ביקור , זה ממש לא משנה אם זו השכנה או ם זה לקוח פוטנציאלי במקום מספר טלפון שניתן בע"פ תמיד עדיף כרטיס ביקור , המלצתי לתת כרטיס ביקור אחד ביום זה יוצר את אותו אפקט של ההטמעה אשר נתינת מספר טלפון בע"פ או נתינת אימייל אינם יוצרים.
2 פעולות פשוטות שמסייעות לעורר מודעות לשירותים או למוצרים אותם אנחנו רוצים להפיץ, רק תזכרו שבכל מקום כזה אם זה במייל אם זה בדפים שאתם שולחים ללקוחות ואם זה בכרטיסי ביקור תמיד תדאגו שאותו לוגו אותם צבעים ואותו פורמט .
בהצלחה
לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית, עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.